AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Scholengroep Brussel
Oud-Strijderslaan 200, BE-1140 Evere
Contact: Mevrouw Marisa Molinari
Tel: +32 27270680 Fax: +32 27053077 E-mail: marisa.molinari@sgrbrussel.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Raamcontract toegangscontrole
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Scholengroep Brussel, Oud-Strijderslaan 200 te 1140 Evere
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Het doel is een toegangscontroleoplossing in gebruik te nemen dat beantwoordt aan de huidige en toekomstige behoeften van onze schoolgebouwen. De standaarden zijn heel belangrijk, maar ook de garantie dat nieuwe technologieën kunnen worden opgevolgd.
Het toegangscontrolesysteem dient een open systeem te zijn, gebaseerd op een open ICT-platform en ICT-standaarden, evenals de badge en badgelezer technologie.
De systemen moeten kunnen worden uitgebreid naar verschillende domeinen. De software moet een CMS (Card Management) functie bevatten waardoor we de badges kunnen opmaken, programmeren en opvolgen. De opdrachtnemer zal de encryptie sleutels overdragen aan de opdrachtgever. Op de manier is de opdrachtgever vrij om zelf te beslissen welke applicaties en onder welke voorwaarden de kaarten kunnen te gebruiken.
De oplossing, zowel de hardware als de software moeten schaalbaar zijn. Het aantal te beheren sites/gebouwen moet bijna onbeperkt zijn. De scholengroep telt 84 domeinen met verschillende gebouwen en verschillende types onderwijs. Het moet mogelijk zijn deze op een eenvoudige manier te integreren.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* In toepassing van het koninklijk besluit van 20 juli 2005 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 17 van het koninklijk besluit van 8 januari 1996 betreffende de overheidsopdrachten voor aanneming van werken, leveringen en diensten en de concessies voor openbare werken.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
* Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
geen schulden
bewijs van standvastigheid
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Monsters, beschrijvingen of foto's, waarvan de echtheid wordt aangetoond op verzoek van de aanbestedende overheid.
* technische fiches en voldoende documentatie om een goede beoordeling te kunnen maken, zowel op materiaal als software.
* Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De leveringen worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit heeft afgegeven of medeondertekend of, in geval van leveringen voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of bij ontstentenis eenvoudigweg door een verklaring van de leverancier.
- minimum twee verschillende monsters, met een beschrijving
- min 2 referenties van plaatsing, waar het systeem nu nog steeds in dienst is. (minimaal 3 jaar geplaatst) met kwaliteitsbeschrijving
Vereiste erkenning: P1 (Elektrische installaties in gebouwen, inbegrepen het installeren van stroomaggregaten, alarm-toestellen tegen brand- en diefstal, telecommunicatie in en om gebouwen en voorzieningen voor gemengde t), Klasse 2
P2 (Elektrische en elektromechanische installaties van kunstwerken en nijverheidsinrichtingen, en elektrische buiteninstallaties), Klasse 1
S (Uitrustingen voor telecommunicatie), Klasse 1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 60
Criterium 2: Functionele waarde, Weging: 30
Criterium 3: Adviesverlening, Weging: 20
Criterium 4: Aanwezige stock, Weging: 15
Criterium 5: Kwaliteit en vormgeving, Weging: 10
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 6/6/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
Er is enkel een digitaal dossier te verkrijgen
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
7/6/2017 - 10:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
7/6/2017 - 10:30
Plaats: Scholengroep Brussel, (zaal Hankar) Oud-Strijderslaan 200 te 1140 Evere
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 28/4/2017