Ocmw Kortemark

Nieuwbouw Burger en Welzijn - perceel gesloten ruwbouw & eerste afwerking


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
OCMW Kortemark
Stationsstraat 68, BE-8610 Kortemark
Contact: Sara De Meyer
Tel: +32 51575575 
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=270233
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Nieuwbouw Burger en Welzijn - perceel gesloten ruwbouw & eerste afwerking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Hospitaalstraat 31 - 8610 Kortemark
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Nieuwbouw burger en welzijn - perceel gesloten ruwbouw & eerste afwerking
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
- Het attest van de RSZ van het voorlaatste afgelopen kwartaal, met droogstempel
- Het bewijs van erkenning als aannemer, met vermelding van categorie en klasse
- Bij een offerte ingediend door een gevolmachtigde, het bewijs van de bevoegdheden van de gevolmachtigde
- Bij een tijdelijke handelsvennootschap: het erkenningsnummer van elke vennoot en de overeenkomst van tijdelijke handelsvennootschap.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: Klasse 5 : tot 1.810.000 EUR, Categorie: D
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 05/06/2017 - 16:29
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 235.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen kunnen aangekocht worden voor de som van 235 euro door storting op rekeningnummer BE59143078232726 van bvba architectuuratelier Dertien12 met vermelding 226 GRA en gelijktijdige bevestiging van aanvraag dossier op tom@dertien12.be of telefonisch op 050 334395. Opgave van uw btw-nummer dient gelijktijdig of voorafgaand te gebeuren. Dit bedrag is inclusief btw en portkosten
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 13/06/2017 - 10:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 13/06/2017 - 10:30
Plaats: Gemeentehuis Kortemark, Stationsstraat 68 - 8610 Kortemark
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen:
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 28/04/2017

Annonces similaires du BDA :