AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Tussengemeentelijke Maatschappij der Vlaanderen voor Watervoorziening
Stropstraat 1, BE-9000 GENT
Contact: Adriaens Anne Rachel
Tel: +32 92400356 Fax: +32 92400353 E-mail: anne.adriaens@farys.be
Internet adres(sen): www.farys.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
KANDIDATUURSTELLING: PNT-000-16-001 Bouw van één cilindrische betonnen drinkwatervergaarbak met bijhorende pompkelder en dienstgebouw(en) te Oostende Amandinestraat, inclusief omgevingsaanleg
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
Bouw van één cilindrische betonnen drinkwatervergaarbak met bijhorende pompkelder en dienstgebouw(en) te Oostende Amandinestraat, inclusief omgevingsaanleg.
De uit te voeren werken bevatten o.a.:
- de detailengineering (fundering, stabiliteit) van het project;
- het plaatsen van een werfinrichting;
- het voorbereiden van het terrein nodig om de betreffende werken uit te kunnen voeren;
- het uitvoeren van de funderingen;
- het bouwen van de pompkelder ongeveer 11 m x 20 m x 4 m;
- het bouwen van een technisch dienstlokaal (hoogspanning, dosering, laagspanning en functionele toegang tot kelderverdieping) ongeveer (bxdxh) 11m x 12m x 3m met 'traphal' naar de pompkelder;
- het bouwen van één betonnen drinkwatervergaarbak van ongeveer 45m binnendiameter x 17m hoogte incl. vlak betonnen dak, muurdoorgangsleidingstukken, toegangsluiken en eventuele isolatie/buitenafwerking;
- de omgevingsaanleg van de terreinen incl. grondverzet (o.a. RWA-buffer), beplantingen en omheining;
- andere relevante werken zoals bv. afvoer riolering RWA.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
conform art. 66 van het KB van 16 juli 2012
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De minimumvoorwaarden van financiële en economische aard overeenkomstig de wetgeving betreffende de erkenning van aannemers van werken zijn voldoende. Indien de aannemer over de vereiste erkenning beschikt is voldaan aan deze voorwaarden
III.2.3. Vakbekwaamheid:
- Getuigschrift van erkenning of erkenningsaanvraag (fotokopie)
Naar de aard: D of D1
Naar de omvang: overeenstemmend met het bedrag van de offerte - geraamde klasse: 8.
De inschrijver voegt in zijn offerte het bewijs dat hij voor deze categorie erkend is of de erkenning aangevraagd werd.
- tevredenheidsattesten
Teneinde zijn technische bekwaamheid aan te tonen zal de inschrijver referenties gestaafd door één of meerdere tevredenheidsattesten bijvoegen, ondertekend door de leidende ambtenaar of de projectverantwoordelijke van het opdrachtgevend bestuur. Hieruit moet blijken dat de inschrijver in de loop van de laatste vijf jaar voorafgaand aan de datum van indiening van de offertes tot tevredenheid van het opdrachtgevend bestuur werken heeft uitgevoerd die betrekking hebben op:
de bouw van cilindrische betonnen vergaarbak met een minimale inhoud van 5000m³.
De getuigschriften moeten verplichtend vermelden:
Identificatie van de opdrachtgever;
Naam en functie van de verantwoordelijke (van de opdrachtgever);
Aard van de werken;
Aannemingsbedrag;
Plaats en datum van uitvoering.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 01/06/2017-16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja , Prijs: 15.00 EUR
Betalingstermijnen en -methode: Via overschrijving op rekeningnummer BE07 0910 0070 2166 van FARYS|TMVW met vermelding van uw btw-nummer en het dossiernummer PNT-000-16-001
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming:
07/06/2017-10:00
Inlichtingen van technische aard zijn te bekomen bij A. Kerckaert (alex.kerckaert@farys.be, 09 242 57 74).
Inlichtingen van administratieve aard zijn te bekomen bij M. Seeuws (michiel.seeuws@farys.be, 09 240 03 52) en A. Adriaens (anne.adriaens@farys.be, 09 240 03 56)
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 28/04/2017