AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeentebestuur Sint-Katelijne-Waver
Lemanstraat 63, BE-2860 Sint-Katelijne-Waver
Contact: Mevrouw Elke Mariën
Tel: +32 15305025 Fax: +32 15305001 E-mail: elke.marien@skw.be
Internet adres(sen): www.sintkatelijnewaver.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Herinrichting schoolomgeving GLOC - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: School Gloc, Daliastraat 35 te 2860 Sint-Katelijne-Waver
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Herinrichting schoolomgeving GLOC
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
* Een uittreksel uit het strafregister of een evenwaardig document uitgereikt door een gerechtelijke of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst waaruit blijkt dat de inschrijver:
- niet veroordeeld is geweest, bij een vonnis dat in kracht van gewijsde is gegaan, voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude of witwassen;
- niet in staat van faillissement of van vereffening verkeert, zijn werkzaamheden heeft gestaakt of een gerechtelijke reorganisatie heeft bekomen, of in een overeenstemmende toestand verkeert als gevolg van een gelijkaardige procedure die bestaat in de nationale wetgevingen en reglementeringen;
- geen aangifte heeft gedaan van zijn faillissement, geen procedure van vereffening of van gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem en niet het voorwerp is van een gelijkaardige procedure bestaande in de nationale wetgevingen en reglementeringen;
- niet veroordeeld is geweest, bij een vonnis dat in kracht van gewijsde is gegaan, voor een misdrijf dat zijn professionele integriteit aantast;
Daarnaast zal de aanbestedende overheid zich ervan verzekeren dat de inschrijver:
- bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan;
- zich niet in ernstige mate heeft schuldig gemaakt aan het afleggen van valse verklaringen bij het verstrekken van inlichtingen opvorderbaar in het kader van de kwalitatieve selectie.
* In toepassing van artikel 62 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen attest toe te voegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* De Belgische inschrijver dient geen attest van niet-faillissement of soortgelijke toestanden bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
Wij vragen een passende bankverklaring
III.2.3. Vakbekwaamheid:
5 recente referenties van gelijkaardige werken (aanleg met asfaltverhardingen en groenvoorzieningen), uitgevoerd tijdens de laatste 3 jaar:
- De 5 referentieprojecten hebben een investeringswaarde van minimaal 200.000,- Euro (excl. btw) per project.
- De kwaliteit van de uitvoering wordt gestaafd door getuigschriften van goede uitvoering conform KB 15/07/2011 Plaatsing, artikel 69, 7°.
o De PV's van voorlopige of definitieve oplevering voldoen hiervoor niet.
o Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid.
o Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is, worden ze door hem afgeleverd en ondertekend, zoniet wordt een eenvoudige verklaring van de aannemer aanvaard.
o Deze attesten vermelden:
* het bedrag van de werken
* de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd.
* Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht.
- Per referentieproject wordt een fiche bij de offerte gevoegd met:
o korte en duidelijke projectbeschrijving, situering in de tijd en ruimte en bouwkost van de uitgevoerde werken;
o contactgegevens van de persoon (opdrachtgever of studiebureau) die de uitvoering van de werken heeft opgevolgd;
o minimaal 5 kleurenfoto's die een duidelijk beeld geven van de uitgevoerde werken en de kwaliteit daarvan;
o in geval van onderaanneming of tijdelijke vereniging, een verduidelijking van het eigen aandeel in het referentieproject.
5 recente referenties van gelijkaardige werken (aanleg met asfaltverhardingen en groenvoorzieningen), uitgevoerd tijdens de laatste 3 jaar
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 2
G3 (Beplantingen), Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 23/5/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De opdrachtdocumenten worden enkel digitaal aangeleverd.
De opdrachtdocumenten kunnen opgevraagd worden bij:
Els van den Oudenhoven
016 89 85 50
els@buur.be
of Christophe Eraly
016 89 85 50
christophe@buur.be
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
24/5/2017 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 27/4/2017