AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Familiehulp vzw
Koningsstraat 294, BE-1210 Brussel
Contact: Mevrouw Eveline Delcart
Tel: +32 22274010 Fax: +32 22274039 E-mail: eveline.delcart@familiehulp.be
Internet adres(sen): www.familiehulp.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Verbouwingswerken van kantoorgebouwen - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: OP Roeselare, H. Horriestraat 35 te 8500 Roeselare / Opleidingscentrum West-Vlaanderen, H. Horriestraat 35 te 8800 Roeselare
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Verbouwing van een bestaand kantoorgebouw
Familiehulp vzw wenst de bestaande kantoorgebouwen, gelegen in de Henri Horriestraat 33 en 35 te Roeselare te herinrichten.
In de bestaande gebouwen zal eveneens het opleidingscentrum, momenteel gelegen in de Ardooisesteenweg 50/4 te Roeselare, te integreren in de bestaande gebouwen.
Om dit doel te bereiken is de opdracht opgedeeld in vijf percelen:
- Perceel 1 "OPBOUW"
- Perceel 2 "SCHILDERWERKEN"
- Perceel 3 "ELEKTRICITEIT"
- Perceel 4 "SANITAIR"
- Perceel 5 "KEUKEN"
De werken dienen uiterlijk 16 juli 2017 uitgevoerd zijn.
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: OPBOUW
Korte beschrijving:
OPBOUW
Perceel 2: SCHILDERWERKEN
Korte beschrijving:
SCHILDERWERKEN
Perceel 3: ELEKTRICITEIT
Korte beschrijving:
ELEKTRICITEIT
Perceel 4: SANITAIR
Korte beschrijving:
SANITAIR
Perceel 5: KEUKEN
Korte beschrijving:
KEUKEN
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
* De recentste jaarrekeningen of de neergelegde jaarrekeningen, indien de wetgeving van het land van de kandidaat of inschrijver deze neerlegging voorschrijft, waaruit de gezonde financiële situatie blijkt.
* In toepassing van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver de jaarrekening niet bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
Bankverklaring zonder voorwaarden
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Nederlandstalige werknemer
Er dient altijd één werknemer aanwezig te zijn op de werf die het Nederlands als moedertaal heeft, om zo een vlotte communicatie te kunnen garanderen.
Vereiste erkenning: P1 (Elektrische installaties in gebouwen, inbegrepen het installeren van stroomaggregaten, alarm-toestellen tegen brand- en diefstal, telecommunicatie in en om gebouwen en voorzieningen voor gemengde t), Klasse 1
D13 (Verfwerk), Klasse 1
D5 (Timmerwerk, houten spanten en trappen), Klasse 1
D16 (Sanitaire installaties en gasverwarmingsinstallaties met individuele toestellen), Klasse 1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 22/5/2017 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
23/5/2017
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist:
Afspraken voor het voorafgaande plaatsbezoek dient u te maken met de gebouwencoördinator, de heer Danny Swinnen:
Danny Swinnen
gebouwencoördinator
Familiehulp VZW
Koningsstraat 294
1210 Brussel
T: +32 2 227 40 27
M: +32 474 47 16 63
F: +32 2 227 40 39
danny.swinnen@Familiehulp.be.
De inschrijver dient het attest in bijlage correct ingevuld toe te voegen aan zijn offerte.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 27/4/2017