Gemeente Nazareth

Aankoop en levering van turntoestellen ten behoeve van bovenlokale gymnastiekhal


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Nazareth
Dorp 1, BE-9810 Nazareth
Contact: Mevrouw Sofie Fiems
Tel: +32 93828263 Fax: +32 93828299 E-mail: Sofie.Fiems@nazareth.be
Internet adres(sen): www.nazareth.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Aankoop en levering van turntoestellen ten behoeve van bovenlokale gymnastiekhal
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: sporthal
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Aankoop en levering van turntoestellen ten behoeve van bovenlokale gymnastiekhal te Nazareth
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
zie bestek
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
passende bankverklaring
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* beschikken over de juiste erkenningen specifiek voor turnuitrustingen
* voorleggen van een erkend kwaliteitscertificaat
* voorleggen van een erkend milieumanagementscertificaat
* voorleggen van minstens 3 recente soortgelijke referenties (max. van 4 jaar geleden)
3 recente soortgelijke referenties
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 12/6/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: via mail naar technischedienst@nazareth.be
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 13/6/2017 - 11:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 13/6/2017 - 11:30
Plaats: Gemeentehuis, Schepenzaal, 1e verdieping
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 26/4/2017

Annonces similaires du BDA :