AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Universitair Ziekenhuis Gent
De Pintelaan 185, BE-9000 Gent
Contact: Mevrouw Sophie Sieben
Tel: +32 93320080 Fax: +32 93323853 E-mail: sophie.sieben@uzgent.be
Internet adres(sen): www.uzgent.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Het uitvoeren van werken - Projectvoorbereiding en uitvoering project: Totale afbraak van bestaande gebouwen (Blok A en K4-P7) en aanleg terrein
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: CAMPUS UZ GENT, De Pintelaan 185 te 9000 Gent
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
zie bestek
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: alle percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Projectvoorbereiding en uitvoering project 'Totale afbraak Blok A en aanleg terrein'
Korte beschrijving:
Projectvoorbereiding en uitvoering project 'Totale afbraak Blok A en aanleg terrein'
Perceel 2: Projectvoorbereiding en uitvoering project 'Totale afbraak K4/P7 en aanleg terrein'
Korte beschrijving:
Projectvoorbereiding en uitvoering project 'Totale afbraak K4/P7 en aanleg terrein'
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
zie bestek
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 61 § 1 en 2 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
Deze impliciete verklaring slaat onder meer op inlichtingen en documenten die voor de aanbestedende overheid kosteloos en elektronisch toegankelijk zijn, met name het attest van niet-faillissement, het RSZ-attest en het attest betreffende de fiscale verplichtingen. Deze zullen door de aanbestedende overheid worden opgehaald uit Digiflow na opening van de offertes.
* De kandidaat/inschrijver dient een recent (max 3 maanden oud tov openingsdatum) uittreksel uit het strafregister uitgereikt door een gerechtelijke overheid of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst bij zijn offerte te voegen. Uittreksel staat op naam van de inschrijver zoals vermeld op het inschrijvingsformulier (zijnde een natuurlijke persoon of een vennootschap met rechtspersoonlijkheid).
* De inschrijver van vreemde nationaliteit moet, opdat zijn inschrijving als regelmatig zou worden beschouwd, attesten voorleggen die door de bevoegde overheden zijn uitgereikt, overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is, en waaruit blijkt dat hij:
- niet in staat van faillissement verkeert;
- voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen;
- en voldaan heeft aan zijn verplichtingen ten aanzien van betalingen van de bijdragen voor sociale zekerheid.
Meer info m.b.t. deze documenten: http://ec.europa.eu/markt/ecertis/searchDocument.do
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Verklaring betreffende de totale omzet van de onderneming over de laatste drie boekjaren.
Perceel 1: De totale omzet van de onderneming, dient afzonderlijk (per jaar) en duidelijk vermeld te worden voor de laatste drie boekjaren (2014-2015-2016). De minimale jaaromzet dient 2.000.000 EUR te bedragen over de laatste 3 boekjaren (2014-2015-2016) heen.
Perceel 2: De totale omzet van de onderneming, dient afzonderlijk (per jaar) en duidelijk vermeld te worden voor de laatste drie boekjaren (2014-2015-2016). De minimale jaaromzet dient 2.000.000 EUR te bedragen over de laatste 3 boekjaren (2014-2015-2016) heen.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Lijst van de werken uitgevoerd tijdens de laatste drie jaar, gestaafd door getuigschriften van goede uitvoering vanwege de opdrachtgever en de ontwerper voor de belangrijkste werken. Deze getuigschriften bevatten het bedrag, de uitvoeringstermijn, het tijdstip en de plaats van uitvoering van de werken en geven duidelijk weer of deze uitgevoerd werden volgens de regels van de kunst en of ze op regelmatige wijze tot een goed einde werden gebracht.
Perceel 1:
Vereiste erkenning van de inschrijver:
o Categorie G. Grondwerken, G5 afbraakwerken
o Klasse 8
o De inschrijver beschikt over een erkenningsattest asbestverwijdering
De inschrijver moet minimum over volgende ervaring beschikken, aan te tonen aan de hand van referenties. Per ervaring dient de inschrijver min. 1 referentie toe te voegen. Een referentie die verschillende ervaringen combineert, wordt hoger gerangschikt bij de selectie.
- Ervaring met complexe afbraakprojecten met asbestverwijdering, voor een minimum uitvoeringsbedrag van 2 miljoen euro (excl. BTW), in de laatste 10 jaar opgeleverd
- Ervaring met demontage en afbraak liften
- Ervaring met grote overheidsopdrachten, voor een minimum uitvoeringsbedrag van 2 miljoen euro (excl. BTW), in de laatste 10 jaar opgeleverd
Per referentie dient de inschrijver een projectfiche in met minimum volgende info:
- Opdrachtgever en contactpersoon bij de opdrachtgever
- Initiële planning - reëel uitgevoerde planning
- Offerteprijs - gunningsbedrag - uitvoeringsbedrag eindafrekening
- Nota referenties - relevantie
De referenties moeten op naam staan van de inschrijver.
Perceel 2:
Vereiste erkenning van de inschrijver:
o Categorie G. Grondwerken, G5 afbraakwerken
o Klasse 8
o De inschrijver beschikt over een erkenningsattest asbestverwijdering
De inschrijver moet minimum over volgende ervaring beschikken, aan te tonen aan de hand van referenties. Per ervaring dient de inschrijver min. 1 referentie toe te voegen. Een referentie die verschillende ervaringen combineert, wordt hoger gerangschikt bij de selectie.
- Ervaring met complexe afbraakprojecten met asbestverwijdering, voor een minimum uitvoeringsbedrag van 2 miljoen euro (excl. BTW), in de laatste 10 jaar opgeleverd
- Ervaring met demontage en afbraak liften
- Ervaring met grote overheidsopdrachten, voor een minimum uitvoeringsbedrag van 2 miljoen euro (excl. BTW), in de laatste 10 jaar opgeleverd
Per referentie dient de inschrijver een projectfiche in met minimum volgende info:
- Opdrachtgever en contactpersoon bij de opdrachtgever
- Initiële planning - reëel uitgevoerde planning
- Offerteprijs - gunningsbedrag - uitvoeringsbedrag eindafrekening
- Nota referenties - relevantie
De referenties moeten op naam staan van de inschrijver.
Vereiste erkenning: G5 (Afbraakwerken), Klasse 8
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Beperkt.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Planning, Weging: 10
Criterium 2: Budgettering, Weging: 30
Criterium 3: Prijs, Weging: 60
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 30/5/2017 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
31/5/2017 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 26/4/2017