Uz Leuven

Open aanbesteding voor werken. Referentie TE010815.P01: inkomzone west - OPG3, perceel ruwbouw


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
UZ Leuven
Herestraat 49, 3000 Leuven, BE-3000 Leuven
Contact: Dienst Materiaalbeheer
Annelies Michiels
E-mail: paf.materiaalbeheer@uzleuven.be
Internet adres(sen): www.uzleuven.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Open aanbesteding voor werken. Referentie TE010815.P01: inkomzone west - OPG3, perceel ruwbouw
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: UZ Leuven
Herestraat 49
3000 Leuven
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Open aanbesteding voor werken. Referentie TE010815.P01: inkomzone west OPG3, perceel ruwbouw.
De realisatie van de inkomzone vormt het sluitstuk voor de realisaties binnen het ziekenhuiskwadrant in aansluiting met het onderzoeks- en onderwijskwadrant. Het project omvat een ondergronds parkeergebouw voor de campussite Gasthuisberg, met daarin circa 1000 parkeerplaatsen en een k&r-zone. Daarenboven behelst het project onder andere een centraal ontsluitingspunt (stijg-en daalpunt) en een verbindingstunnel.
De totale oppervlakte van het project bedraagt 43.000 m².
Huidige opdracht omvat het leveren van het perceel "Ruwbouw wind- en waterdicht" .Voor een uitgebreide omschrijving van de opdracht wordt verwezen naar de technische bepalingen van het bestek
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
De inschrijver bewijst dat hij zich niet in een geval van uitsluiting bevindt overeenkomstig dit art. 61 door voorlegging van de in het offerteformulier vermelde bescheiden.
Voor de buitenlandse inschrijver dient het bewijsstuk te worden uitgereikt door de overheidsinstantie die hiervoor in zijn land bevoegd is. Voor de buitenlandse inschrijver, afkomstig van een land waar de in het offerteformulier vermelde attesten niet door een overheidsinstantie worden uitgereikt, dient een verklaring op eer te worden gevoegd, gecertificeerd door een notaris of door een gerechtelijke of overheidsinstantie van zijn land.
Eveneens zal de inschrijver uitgesloten worden indien de Opdrachtgever volgende gevallen vastgesteld heeft en aannemelijk kan maken:
- een ernstige fout begaan heeft bij zijn beroepsuitoefening;
- zich in ernstige mate schuldig gemaakt heeft aan het afleggen van valse verklaringen bij het verstrekken van inlichtingen.
In toepassing van art. 66 KB Plaatsing zijn deze bepalingen individueel toepasselijk op alle deelnemers die samen inschrijven als combinatie zonder rechtspersoonlijkheid (vb. tijdelijke handelsvennootschap) of die de intentie hebben om een combinatie zonder rechtspersoonlijkheid op te richten.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Teneinde de financiële en economische draagkracht van de aannemer na te gaan moeten bij de offerte de in het offerteformulier vermelde bescheiden worden gevoegd.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Onverminderd de bepalingen betreffende de erkenning van aannemers van werken, wordt de technische bekwaamheid van de aannemer aangetoond door de in het offerteformulier te vermelde bescheiden
Klasse 8 : meer dan 5.330.000 EUR, Categorie: D
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 12/06/2017 - 16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 19/06/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 19/06/2017 - 10:00
Plaats: UZ Leuven, campus Gasthuisberg, administratief gebouw, grijze pijl, 1ste verdiep, vergaderzaal Berlioz, Herestraat 49 te 3000 Leuven
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: de inschrijver(s)
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Het bijzonder bestek en de plannen betreffende deze aanneming liggen ter inzage bij Ontwerper, alle werkdagen van 9u00 tot 12u00 en van 13u00 tot 16u00,
awg architecten
Paardenmarkt 85
2000 Antwerpen:
Het bijzonder bestek en de plannen kunnen kosteloos tijdens de kantooruren en na voorafgaandelijke verwittiging afgehaald worden bij de Ontwerper, vanaf donderdag 27 april 2017 om 12.00 uur. Dit bijzonder bestek en de plannen worden alleen digitaal (usb stick) aangeleverd. Er worden geen papieren versies verstrekt.
Het kantoor is gesloten op:
1-5-2017
25-5-2017
5-6-2017
 Alle briefwisseling geschiedt in het Nederlands.
 Partij voor briefwisseling tijdens de vragenronde:
Ontwerper:
awg architecten
Paardenmarkt 85
2000 Antwerpen
ilse.van.berendoncks@awg.be
tinus.roothans@awg.be
Een kopij van zijn briefwisseling wordt door de aannemer overgemaakt aan de Ontwerper (op het e-mailadres: ilse.van.berendoncks@awg.be en tinus.roothans@awg.be ) en aan de Opdrachtgever (op het e-mailadres bouwteamInkomzoneWest@uzleuven.be).
 Gedurende de offerteperiode en vóór toewijzing kan enkel schriftelijk inlichtingen bekomen worden.
 Het aantal vragenrondes dat voorzien wordt, is één (1)
- voor alle schriftelijke vragen die zijn toegekomen bij de Ontwerper uiterlijk 22-5-2017 zal schriftelijk worden geantwoord uiterlijk 01-06-2017;
- Er zal niet meer worden geantwoord op vragen die bij de Ontwerper en/of de Opdrachtgever zijn toegekomen na 22-5-2017. Dit doet evenwel geen afbreuk aan de meldingsplicht van de inschrijver op het vlak van vergissingen en leemten in de zin van art. 83 en 86 van het KB Plaatsing.
 Na toewijzing zal de aannemer alle briefwisseling richten aan:
Universitaire Ziekenhuizen Leuven
Technische dienst - T.a.v. Leidend Ambtenaar Inkomzone west-OPG3
Herestraat 49
3000 Leuven
e-mail: bouwteamInkomzoneWest@uzleuven.be
Een kopie van alle briefwisseling wordt overgemaakt aan de Ontwerper, de Constructiemanager en de Veiligheidscoördinator. Elke elders geadresseerde briefwisseling zal aanzien worden als ongeldig en niet bestaande.
11 HET PLAATSBEZOEK
Alvorens hun offerte in te dienen, worden de inschrijvers verzocht deel te nemen aan een plaatsbezoek voorzien op 12-5-2017 zodat zij een precies beeld hebben van de omstandigheden waarin de werken dienen te worden uitgevoerd, met name van de juiste ligging, toestand, omvang en aard van het terrein, van de bebouwing in en rond de bouwplaats en van alle andere factoren die van belang zijn voor de opmaak van zijn offerte. Voor dit plaatsbezoek wordt om 13.30u verzameld in het onthaal van UZ Leuven campus Gasthuisberg, Herestraat 49 te 3000 Leuven.
De inschrijver dient zelf voor de nodige PBM (Persoonlijke Beschermings-Middelen) voor al hun deelnemers aan het plaatsbezoek te voorzien.
Een plaatsbezoek mag geen hinder veroorzaken voor de verschillende activiteiten in de aanhorigheden van de Opdrachtgever en de zone van de geplande werken in het bijzonder.
De aanduidingen op de plannen betreffende de bestaande toestand worden slechts bij wijze van inlichting gegeven.
De inschrijver wordt op deze wijze verplicht zich ter plaatse van de juiste ligging, toestand, omvang en aard van het terrein, van de bebouwing in en rond de bouwplaats, en van alle andere factoren die van belang zijn, te vergewissen. De inschrijver zal zich achteraf nooit kunnen beroepen op onwetendheid over deze factoren.
In geen geval zal de inschrijver rechten kunnen claimen op een extra vergoeding of termijnsverlenging door een slechte kennis van de bestaande situatie van zijn kant.
Tijdens het plaatsbezoek worden geen vragen beantwoord. Vragen dienen formeel schriftelijk gesteld te worden volgens de richtlijnen hierboven beschreven.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 26/04/2017

Annonces similaires du BDA :