AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Ziekenhuisnetwerk Antwerpen (ZNA) VZW
Lange Beeldekensstraat 267, BE-2060 Antwerpen
Contact: Mevrouw Aankoop Infrastructuurprojecten
Tel: +32 32804162 E-mail: aankoop-infrastructuurprojecten@zna.be
Internet adres(sen): www.zna.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
ZNA JP PET CT: totaalaanneming, realisatie van een gesloten dienst PET CT
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: ZNA Jan Palfijn, Lange Bremstraat 70 te 2170 Merksem
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
ZNA JP PET CT: totaalaanneming, realisatie van een gesloten dienst PET CT
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te tekenen verklaart de inschrijver zich niet te bevinden in uitsluitingsgronden cf KB Plaatsing en WOO 2006 (zie art, 61, §4 KB Plaatsing).
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Een passende blanco bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
De bankverklaring mag geen negatieve opmerkingen of een voorbehoud bevatten.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Een lijst van soortgelijke werken die de afgelopen 3 jaar werden verricht, die vergezeld gaat van attesten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is, worden ze door hem afgeleverd en ondertekend. Deze attesten vermelden het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht. In voorkomend geval worden de attesten door de bevoegde instantie rechtstreeks aan de aanbestedende overheid toegezonden.
Van de opgegeven referenties zijn er minimaal 5 uit de zorgsector en minstens 3 daarvan betreft een ziekenhuis in werking.
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 5
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 1/6/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
Schriftelijk via het email adres aankoop-infrastructuurprojecten@zna.be
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
2/6/2017 - 09:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
2/6/2017 - 09:00
Plaats: ZNA Stuivenberg, DienstAankoop
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte:
Het plaatsbezoek kan plaats vinden mits telefonische afspraak met de leidend ambtenaar.
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 26/4/2017