Gemeente Asse

Herinrichting Kapellestraat en St.-Hubertusplein: wegen- en rioleringswerken


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Asse
Gemeenteplein 1, BE-1730 Asse
Contact: De heer Evert De Proost
Tel: +32 24515103 E-mail: evert.deproost@asse.be
Internet adres(sen): www.asse.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Herinrichting Kapellestraat en St.-Hubertusplein: wegen- en rioleringswerken
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Kapellestraat en Sint-Hubertusplein, 1730 Asse
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De onderhavige opdracht betreft de aanleg van een gescheiden rioleringsstelsel langsheen de Kapellestraat en Sint-Hubertusplein en dit op het grondgebied van de gemeente Asse.
Wat de wegeniswerken betreft, wordt de aanleg voorzien van een rijweg in KWS dewelke afgeboord wordt met een betonnen straatgoot en/of trottoirband en naastliggend verhoogd betonnen fietspad.
De werken worden uitgevoerd in één perceel. De opdracht wordt verder gedetailleerd beschreven in Deel 3 - Technische bepalingen.
Voor de toepassing van de reglementering op overheidsopdrachten dient deze opdracht te worden beschouwd als een opdracht van werken. Als procedure wordt geopteerd voor een open aanbesteding.
De uitvoeringstermijn bedraagt 135 werkdagen. Zie voor detail art. 76 van Deel 2 -
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Conform art. 68 van het KB van 16 juli 2012 zal het opdrachtgevend bestuur binnen de 48u na de openingszitting controleren of de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting bevindt door het digitaal opvragen van het attest van de FOD Financiën m.b.t. de fiscale verplichtingen.
Conform art. 65 §1 van het KB van 16 juli 2012 zal het opdrachtgevend bestuur eveneens controleren of de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting bevindt door het digitaal opvragen van de attesten m.b.t. niet-faillissement en rsz.
Gezien de uittreksels uit het strafregister door het opdrachtgevend bestuur niet digitaal kosteloos kunnen opgevraagd worden, dient de inschrijver volgende attesten toe te voegen aan zijn offerte:
- Uittreksel uit het strafregister (of een evenwaardig document uitgereikt door een gerechtelijke of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst) niet ouder dan 6 maand op de uiterste datum van indiening van de offertes, waaruit de professionele integriteit blijkt van de zaakvoerder of de afgevaardigd bestuurder en/of de gemachtigde ondertekenaar van de offerte;
- Uittreksel uit het strafregister (of een evenwaardig document uitgereikt door een gerechtelijke of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst) niet ouder dan 6 maand op de uiterste datum van indiening van de offertes, waaruit de professionele integriteit blijkt van de inschrijver (indien inschrijving van rechtspersoon);
OPGELET: Buitenlandse inschrijvers die zelf, of hun personeel, niet onderworpen zijn aan de Belgische regelgeving, dienen bij hun offerte alle bewijsstukken te voegen dat zij hun verplichtingen (inzake niet-faillissement, fiscale verplichtingen en sociale verplichtingen, .) hebben vervuld:
- Attest waaruit blijkt dat de inschrijver zich niet in staat van faillissement, liquidatie, gerechtelijk akkoord of een soortgelijke toestand bevindt;
- Attest waaruit blijkt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is (zoals bepaald in art. 68 van het KB van 16 juli 2012);
- Attest waaruit blijkt dat de inschrijver voldaan heeft aan de vereisten inzake betaling van de sociale zekerheidsbijdragen overeenkomstig de bepalingen uit art. 67§2 van het KB van 16 juli 2012)
Bovenstaande bepalingen m.b.t. het toegangsrecht zijn toepasselijk op alle deelnemers van feitelijke verenigingen of tijdelijke handelsvennootschappen, alsook op andere entiteiten (vb. onderopdrachtnemers)
waarvan de draagkracht wordt ingeroepen om te voldoen aan onderstaande kwalitatieve selectiecriteria.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Teneinde zijn technische bekwaamheid aan te tonen zal de inschrijver minstens drie tevredenheidsattesten bijvoegen, ondertekend door de leidende ambtenaar of de projectverantwoordelijke van het opdrachtgevend bestuur. Hieruit moet blijken dat de inschrijver in de loop van de laatste vijf jaar voorafgaand aan de datum van indiening van de offertes gelijkaardige werken (met een minimum
aannemingsbedrag van EUR 800.000 excl. btw) heeft uitgevoerd tot tevredenheid van het opdrachtgevend bestuur.
De getuigschriften moeten verplichtend vermelden:
 Identificatie van de opdrachtgever;
 Naam en functie van de verantwoordelijke (van de opdrachtgever);
 Aard van de werken;
 Aannemingsbedrag;
 Plaats en datum van uitvoering.
3
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 4
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 31/5/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 1/6/2017 - 10:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 1/6/2017 - 10:30
Plaats: Gemeentehuis, vergaderlokaal dienst Technische Zaken, 1ste verdieping
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 25/4/2017

Annonces similaires du BDA :