Gemeente Nieuwerkerken

Gedeeltelijke herinrichting OC "De Brug", Kerkstraat 129, 3850 Nieuwerkerken. Perceel ruwbouw en afwerkingen.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Nieuwerkerken
Kerkstraat 113, BE-3850 Nieuwerkerken
Contact: De heer Koen Dendas
Tel: +32 11480360 Fax: +32 11673700 E-mail: koen.dendas@nieuwerkerken.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Gedeeltelijke herinrichting OC "De Brug", Kerkstraat 129, 3850 Nieuwerkerken. Perceel ruwbouw en afwerkingen.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: De Brug, Kerkstraat 129, 3850 Nieuwerkerken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Gedeeltelijke herinrichting OC "De Brug", Kerkstraat 129, 3850 Nieuwerkerken. Perceel ruwbouw en afwerkingen.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie bestek
zie bestek
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 29/5/2017 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 60.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De documenten zijn te koop bij de ontwerper, Architectengroep PSK nv, Tiensesteenweg 112, 3800 St-Truiden.
De kostprijs voor de aannemingsdocumenten bedraagt 60 euro, btw en verzendingskosten inbegrepen.
Bedrag te storten op rekeningnr. BE84 4536 1862 4159 (BIC KREDBEBB) op naam van Architectengroep PSK nv
met vermelding van het dossiernummer 17.01.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 1/6/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 1/6/2017 - 10:00
Plaats: Gemeentehuis, Kerstraat 113, 3850 Nieuwerkerken Raadzaal, gelijkvloers
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 25/4/2017

Annonces similaires du BDA :