AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Holsbeek
Dutselstraat 15, BE-3220 Holsbeek
Contact: De heer Raf Schoonvliet
Tel: +32 16629505 Fax: +32 16629508 E-mail: raf.schoonvliet@holsbeek.be
Internet adres(sen): www.holsbeek.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Pastorie Kortrijk-Dutsel fase 5 - restauratie gevels
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Pastorie Kortrijk-Dutsel, Dreef 10 te 3220 Kortrijk-Dutsel
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Pastorie Kortrijk-Dutsel fase 5 - restauratie gevels
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Een attest overgemaakt door het RSVZ waaruit blijkt dat de kandidaat of inschrijver voldaan heeft aan de betaling van zijn bijdragen inzake sociale zekerheid van de zelfstandingen.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Vereiste erkenning: D24 (Restauratie van monumenten), Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 1/6/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 60.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De opdrachtdocumenten (digitaal) kunnen aangekocht worden mits voorafgaandelijke storting van 60 euro incl BTW op rekeningnummer iban BE05 7370 4681 5475 / bic KREDBEBB van de ontwerper B Macken architect BVBA.
De opdrachtdocumenten dienen te worden aangevraagd op volgend emailadres: bart.macken@mma.be
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
2/6/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
2/6/2017 - 11:00
Plaats: Raadzaal Gemeentehuis - Dutselstraat 15, 3220 Holsbeek
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte:
De inschrijver zal verplicht een plaatsbezoek doen voor het indienen van zijn offerte. Hiervoor dient hij een afspraak te maken met de aanbestedende overheid (contactgegevens publicatie) die een attest zal afleveren. Dit attest (bijlage aan offerteformulier) dient op straffe van nietigheid bij de offerte gevoegd te worden.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 25/4/2017