AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Asse
Gemeenteplein 1, BE-1730 Asse
Contact: De heer Evert De Proost
Tel: +32 24515103 E-mail: evert.deproost@asse.be
Internet adres(sen): www.asse.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Aanleg van een voetgangers- en fietstunnel onder de gewestweg N9k
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: N9k te Asse
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Aanleg van een voetgangers- en fietstunnel onder de gewestweg N9k
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
In overeenstemming met het KB van 20 juli 2005 stelt de aanbestedende overheid de Belgische
kandidaten of inschrijvers vrij van het voorleggen van het RSZ-attest. De aanbestedende overheid zal
dit document via elektronische weg opvragen. Buitenlandse kandidaten of inschrijvers voegen bij de
offerte de attesten, overeenkomstig art. 62 § 2 van het KB van 15 juli 2011
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Onverminderd de bepalingen betreffende de erkenning van aannemers van werken, tonen de
inschrijvers hun technische bekwaamheid aan door:
Een lijst van de 3 belangrijkste werken uitgevoerd vijf jaar voorafgaand aan de aankondiging van deze
opdracht, waaruit zijn ervaring in de bedoelde materie moet blijken en die worden gestaafd met
getuigschriften van goede uitvoering. Deze getuigschriften vermelden:
de inhoud van de opdracht;
het bedrag van de opdracht;
de uitvoeringsperiode van de opdracht;
de naam en contactgegevens van een contactpersoon bij het bedrijf, de instelling of de organisatie
waarvoor de opdracht werd verricht;
de relevantie met de werken van onderhavige opdracht;
of de werken werden uitgevoerd volgens de regels van de kunst en of ze op regelmatige wijze tot
een goed einde werden gebracht.
In geval van werken voor particulieren, kunnen de referenties worden gestaafd door een verklaring op
erewoord van de inschrijver zelf.
Vereiste erkenning: E (Burgerlijke bouwkunde), Klasse 4
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 7/6/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
8/6/2017 - 10:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
8/6/2017 - 10:30
Plaats: Gemeentehuis, vergaderlokaal dienst Technische Zaken, 1ste verdieping
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 25/4/2017