AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Mobiliteitsbedrijf Stad Gent
p.a. Stadhuis, Botermarkt 1, BE-9000 Gent
Contact: Mobiliteitsbedrijf Stad Gent
Erwin Vanhoeijen
Tel: +32 092662823 E-mail: erwin.vanhoeijen@stad.gent
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=269536
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Raamovereenkomst voor het leveren en plaatsen van camera's
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdracht behelst het afsluiten van een raamovereenkomst voor de levering, installatie en onderhoud van IP camera's en bijhorende software, aanvang nemend op (richtinggevend) 1 september 2017, op basis van individuele inkooporders en op basis van een 3-maandelijks geactualiseerde prijslijst.
De duur bedraagt 4 jaar (48 maanden).
Deze opdracht omvat twee percelen:
Perceel 1: alle apparatuur en de daar bijhorende software in parkeergarages (ondergronds / bovengronds).
Perceel 2: alle apparatuur en de daar bijhorende software, decentrale storage, e.d. voor diverse locaties (vb. afgesloten fietsenstallingen, P&R, enz.).
De opdracht wordt verder omschreven onder punt IV Technische Bepalingen.
Catalogus:
De inschrijver die de opdracht krijgt toegewezen, moet naast zijn offerte ook zijn commercieel gangbare catalogus aanbieden.
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1:
Korte beschrijving:
alle apparatuur en de daar bijhorende software in parkeergarages (ondergronds / bovengronds)
Perceel 2:
Korte beschrijving:
alle apparatuur en de daar bijhorende software, decentrale storage, e.d. voor diverse locaties (vb. afgesloten fietsenstallingen, P&R, enz.).
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie bestek
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 01/06/2017 - 16:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
13/06/2017 - 09:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
13/06/2017 - 09:30
Plaats: Juridische Dienst en Kennisbeheer, AC Portus, Keizer Karelstraat 1, 9000 Gent
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De offertes moeten ingediend worden via de E-Tenderingtoepassing: https//eten.publicprocurement.be
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 25/04/2017