Kind En Gezin

Schoonmaak Centrale Administratie


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Kind en Gezin
Hallepoortlaan 27, BE-1060 Brussel
Contact: Mevrouw Ruth Hellinx
Tel: +32 25331370 Fax: +32 25341382 E-mail: ruth.hellinx@kindengezin.be
Internet adres(sen): www.kindengezin.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
schoonmaak Centrale Administratie
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Deze opdracht betreft de diensten voor de dagelijkse en periodieke schoonmaak (wekelijks, maandelijks, .) van de lokalen in het gebouw en aanhorigheden gelegen Hallepoortlaan 27 te 1060 Brussel en in de Engelandstraat, meer bepaald de Centrale Administratie en Academie alsook de regiohuizen Brussel-Centrum en Brussel-Zuid.
Een meer gedetailleerde omschrijving van het volledige gebouw is opgenomen in de technische beschrijving van dit bestek.
De opdracht omvat één enkel perceel.
Plaats van dienstverlening:
- Centrale Administratie van Kind en Gezin: Hallepoortlaan 27 te 1060 Brussel.
- Academie van Kind en Gezin, Engelandstraat 70 te 1060 Brussel
- Regiohuis Brussel-Centrum: Engelandstraat 68 te 1060 Brussel
- Regiohuis Brussel-Zuid: Engelandstraat 66 te 1060 Brussel.
Bezoek aan het gebouw:
Op vraag van de inschrijver kan, na afspraak, een bezoek gebracht worden aan het gebouw.
Dit bezoek aan het gebouw is optioneel,
Bij de opmaak van de offerte, wordt elke inschrijver verondersteld de lokalen te kennen.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht, verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in art. 20 §§ 1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het KB van 15.7.2011 betreffende de plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
Voor de Belgische inschrijver vraagt de aanbestedende overheid het RSZ-attest, de jaarrekeningen, het attest van fiscale schulden en het attest van niet-faling via elektronische weg op conform art. 60, §1 van het KB van 15.7.2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
Volgende documenten moeten aan de offerte toegevoegd worden:
- voor de Belgische inschrijver: een uittreksel uit het strafregister.
Opmerking:
Overeenkomstig de Belgische overheidsopdrachtenreglementering heeft de aanbestedende overheid, in elke fase van de gunningsprocedure, de mogelijkheid om de inschrijver uit te sluiten die, bij wijze van een in kracht van gewijsde gegane strafrechtelijke uitspraak veroordeeld werd voor een misdrijf dat zijn professionele integriteit aantast.
De niet-naleving van strafrechtelijk sanctioneerbare milieu- en sociale wetgeving kan worden geacht een misdrijf te zijn dat de professionele integriteit aantast. Van zodra deze wordt vastgelegd in een in kracht van gewijsde gegaan vonnis of arrest kan deze worden aangewend als uitsluitingsgrond, ongeacht de stand van de procedure.
Onder sociale wetgeving wordt onder meer verstaan:
- het decreet van 10 juli 2008 houdende een kader voor het Vlaamse gelijkekansen- en gelijkebehandelingsbeleid; de wet van 10 mei 2007 ter bestrijding van bepaalde vormen van
discriminatie, de wet van 10 mei 2007 tot wijziging van de wet van 30 juli 1981 tot bestraffing van bepaalde, door racisme of xenofobie ingegeven daden en de wet van 10 mei 2007 ter bestrijding van discriminatie tussen vrouwen en mannen;
- de wet van 4 augustus 1996 betreffende het welzijn van de werknemers bij de uitvoering van hun werk, meer bepaald hoofdstuk Vbis. Bijzondere bepalingen betreffende geweld, pesterijen en ongewenst seksueel gedrag op het werk.
* * Met betrekking tot de persoon van de inschrijver.
Kunnen een offerte indienen, individuele vennootschappen of twee of meer vennootschappen die zich met het oog op deze opdracht wensen te verenigen. Een combinatie van vennootschappen schrijft in als één geheel. Met "inschrijver" wordt in dit document dan ook bedoeld hetzij een individuele vennootschap hetzij een combinatie van meerdere vennootschappen die een offerte indient.
De inschrijver kan zich in voorkomend geval op grond van de artikel 74 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 beroepen op middelen van andere vennootschappen ongeacht de juridische aard van de band van de inschrijver met die vennootschappen, voor zover de verbintenis van die vennootschappen om de noodzakelijke middelen ter beschikking te stellen van de inschrijver aangetoond wordt. Dergelijke vennootschappen worden in dit document "ondersteunende vennootschappen" genoemd.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* In toepassing van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver de jaarrekening niet bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
De financiële en economische draagkracht zal worden beoordeeld aan de hand van de jaarrekening van dat boekjaar. Voor de ondernemingen die in België gevestigd zijn zal de opdrachtgever deze documenten zelf elektronisch raadplegen.
De buitenlandse inschrijver voegt bij deze offerte een kopie van de jaarrekening van het laatst goedgekeurde boekjaar, indien de wetgeving van het land waar de inschrijver is gevestigd, de publicatie ervan voorschrijft.
* Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
De inschrijver voegt bij deze offerte een kopie van het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
* Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
De inschrijver voegt deze verklaring bij de offerte.
Gelet op de omvang van de opdracht zullen enkel inschrijvers toegelaten worden tot de opdracht die hetzij individueel, hetzij gecombineerd in geval van een combinatie van vennootschappen, een omzet (rekening 70 van de jaarrekening) hebben gerealiseerd in het laatste afgesloten boekjaar van minstens 1 miljoen euro (een miljoen euro).
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De studie- en beroepskwalificaties van de dienstverlener of het kaderpersoneel van de onderneming en in het bijzonder van degenen die met de dienstverlening kunnen worden belast.
Minstens 3 referenties van gelijkwaardige opdrachten inzake schoonmaakdiensten in een kantooromgeving, door de inschrijver geleverd, en waarvan minstens 1 in een publieke instelling.
De referenties dienen betrekking te hebben op opdrachten met elk een omzet van minstens 100.000 euro (exclusief BTW) op jaarbasis. De referenties dienen betrekking te hebben op schoonmaakdiensten geleverd in 2015 en/of 2016, referenties van contracten beëindigd voor 31/12/2016 worden niet in aanmerking genomen.
Per referentie moeten volgende gegevens vermeld worden:
-naam (benaming) en adres van de referentie
-naam, functie en telefoonnummer van de contactpersoon bij de referentie
-te onderhouden oppervlakte in m2
-duur van het contract
-bedrag (exclusief BTW) van de opdracht op jaarbasis
-korte omschrijving van de inhoud van de opdracht.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijszetting voor de verschillende onderdelen van de opdracht, Weging: 35
Criterium 2: Aantal werkuren in functie van opgegeven schoonmaakprogramma's, Weging: 35
Criterium 3: Organisatie en kwaliteitscontrole van de uitvoering, Weging: 30
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 12/6/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Alle documenten moeten afgeladen worden via htps://enot.publicprocurement.be.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 13/6/2017 - 14:15
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 13/6/2017 - 14:15
Plaats: Centrale Administratie van Kind en Gezin, Hallepoortlaan 27, 1060 Brussel
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 25/4/2017

Annonces similaires du BDA :