Gemeentebestuur Ingelmunster

Restauratiewerken beschermde afsluitingsmuur markt/kasteel te Ingelmunster


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeentebestuur Ingelmunster
Oostrozebekestraat 4, BE-8870 Ingelmunster
Contact: Diensthoofd Technische Dienst
Frank Benoit
Tel: +32 51337430 E-mail: frank.benoit@ingelmunster.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=269270
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Restauratiewerken beschermde afsluitingsmuur markt/kasteel te Ingelmunster
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Markt/kasteel te Ingelmunster
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Restauratiewerken beschermde afsluitingsmuur markt/kasteel te Ingelmunster
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Juridische situatie van de inschrijver - vereiste bewijsstukken (uitsluitingscriteria).
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 van de wet van 15 juni 2006 betreffende de overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Juridische situatie van de inschrijver - vereiste bewijsstukken (uitsluitingscriteria).
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 van de wet van 15 juni 2006 betreffende de overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Technische bekwaamheid van de inschrijver - vereiste bewijsstukken (selectiecriteria).
Een lijst van de voornaamste gelijkaardige werken
uitgevoerd tijdens de laatste vijf jaar en gestaafd door getuigschriften van goede uitvoering.
Volgens het KB van 15 juli 2011 mag elke
belanghebbende aannemer een offerte indienen en waarbij over de voorwaarden van de opdracht kan worden onderhandeld met de inschrijvers
1° kwalificaties
a) studiekwalificaties : diploma's en studiecertificaten van de uitvoerders en of van het ondernemingskader en, in het bijzonder, van de verantwoordelijke(n) voor de leiding van de renovatiewerkzaamheden;
b) Beroepskwalificaties: opgave van het aantal jaar relevante beroepservaring en/of getuigschriften 2° de lijst van gelijkaardige werken uitgevoerd tijdens de laatste drie jaar en gestaafd door getuigschriften van goede uitvoering.
Klasse: Klasse 4, Categorie: D24
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Moeilijkheidsgraad van uitvoering.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 19/05/2017 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De aanbestedingsdocumenten (lastenboek, plannen, offerteformulier, prijsborderel) kunnen enkel digitaal bekomen worden en zijn gratis. De aanvraag dient schriftelijk te gebeuren via e-mail naar info@architectdemeyere.be
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 19/05/2017 - 12:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 25/04/2017

Annonces similaires du BDA :