Havenbedrijf Antwerpen

Oproep tot aanvraag tot deelneming - Onderhoudscontract radarsoftware


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Havenbedrijf Antwerpen
Zaha Hadidplein 1, BE-2030 Antwerpen
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Onderhoudscontract radarsoftware
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van verlening van de diensten: Havenbedrijf Antwerpen, Zaha Hadidplein 1 te 2030 Antwerpen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
Met deze opdracht wil het Havenbedrijf het volledige softwareplatform V3000 van Saab bijwerken tot de laatst beschikbare versie. Indien nodig dient hardware dat niet meer compliant is vervangen te worden. Volgend op deze upgrade start een onderhoudscontract van 9 jaar met 24/7 ondersteuning. Dit onderhoudscontract is jaarlijks opzegbaar en houdt in dat er elke 2 jaar voorzien wordt in een upgrade van het software platform. De inschrijver dient op vraag van het Havenbedrijf bijkomende features in de software te implementeren en bugfixes uit te voeren.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
De indiening van de aanvraag tot deelneming geldt als impliciete verklaring op erewoord dat hij zich niet bevindt in één van de uitsluitingsgevallen bedoeld in §§1 en 2 van art. 66 van het KB van 16 juli 2012.
De aanbestedende overheid behoudt zich het recht voor om de gegevens die deze impliciete verklaring ondersteunen, te verifiëren. Voor zover ze daartoe over de mogelijkheid beschikt, zal ze, conform artikel 65, §1 van hetzelfde KB, via elektronische middelen bij de gegevensbeheerders inlichtingen en documenten opvragen om de persoonlijke toestand van de kandidaat te onderzoeken. Indien deze mogelijkheid niet bestaat, kan de aanbestedende overheid in elk stadium van de procedure verzoeken om de nodige bewijsstukken voor te leggen"
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De kandidaat toont zijn financiële en economische bekwaamheid aan door een bankverklaring.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
1. De kandidaat toont aan dat hij minimum 5 jaar ervaring heeft in een volwaardig VTS systeem.
2. De kandidaat toont aan dat hij minimum 5 jaar ervaring heeft in het beheer en onderhoud van een volledig VTS systeem. De inschrijver toont aan dat hij beschikt over relevante kennis aangaande apparatuur van Terma en Bridgemaster.
3. De kandidaat toont aan dat hij OEM is voor de VTS software.
4. De kandidaat toont aan dat hij de Nederlandse taal machtig is voor de aangeboden diensten en leveringen.
5. De kandidaat toont aan dat hij minstens 3 technisch geschoolde mensen binnen zijn bedrijf ter beschikking heeft die binnen de 24 uur in de haven aanwezig kunnen zijn. De kandidaat geeft hiervan de naam, opleiding en specialisatie door.
6. De kandidaat toont aan dat hij op een aanvaardbare eenvoudige wijze kan koppelen met het SAAB V3000 radarsysteem opgesteld in de Schelderadarketen.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming: 6/6/2017-14:00
Wijze van indienen - e-procurement
Het indienen en ontvangen van aanvragen tot deelneming verloopt volledig en uitsluitend op elektronische wijze.
Met elektronische indiening wordt indiening bedoeld via de e-tendering applicatie en niet per e-mail!
De aanvragen tot deelneming dienen digitaal ondertekend te zijn volgens het e-tenderingsysteem.
De elektronische indiening van aanvragen tot deelneming gebeurt via:
https://eten.publicprocurement.be
Voor meer informatie wordt verwezen naar : http://www.publicprocurement.be.
Indien u dit dossier toevoegt aan uw favorieten, wordt u via mail op de hoogte gesteld van alle wijzigingen.
Het betreft hier enkel een oproep tot kandidaten. Het bestek wordt pas in de tweede ronde van de procedure toegezonden aan de geselecteerde kandidaten.
Momenteel is er nog geen bestek voorhanden.
U dient het begeleidend document kandidatuurstelling in te vullen en bij uw kandidatuurstelling te voegen.
Zo niet, kan uw kandidatuurstelling geweerd worden.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 24/4/2017

Annonces similaires du BDA :