AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Departement Landbouw en Visserij
Ellipsgebouw - Koning Albert II-laan 35 bus 40, BE-1030 Brussel
Contact: Dominic Hermans
Tel: +32 25527723 E-mail: dominic.hermans@lv.vlaanderen.be
Internet adres(sen): http://www.vlaanderen.be/landbouw
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Open offerteaanvraag voor de creatieve uitwerking van een thema, het ontwerp, de levering, opbouw, decoratie, inrichting en afbraak van een beursstand.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdracht heeft tot voorwerp het uitvoeren van alle werken, leveringen en diensten die noodzakelijk zijn voor:
- de creatieve uitwerking van een thema dat voorgesteld wordt op een typestand, van vermoedelijk 200 m², bruikbaar op verschillende beurzen in Vlaanderen en Brussel;
- de levering en tussentijdse opslag;
- de opbouw, decoratie, inrichting en afbraak van standen volgens dit typemodel.
Dit impliceert de nodige vergaderingen en overlegmomenten met feedback voor de creatieve uitwerking van het thema dat door de opdrachtgever wordt voorgesteld.
De termijnen voor de opbouw en afbraak zullen worden gepreciseerd op basis van de informatie die zal worden ontvangen van de beursorganisatoren.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie bestek.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek.
zie bestek.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie bestek.
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 29/05/2017 - 13:30
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
30/05/2017 - 13:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
30/05/2017 - 13:30
Plaats: lokaal 5.42A, Ellipsgebouw, 5e verdieping, Koning Albert II-laan 35 bus 40, 1030 Brussel
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 20/04/2017