Ziekenhuisnetwerk Antwerpen (zna) Vzw

ZNA Middelheim H0: Ombouwen van oude cafetarie tot directiekantoren, incl. aanleveren as-built dossier


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Ziekenhuisnetwerk Antwerpen (ZNA) VZW
Lange Beeldekensstraat 267, BE-2060 Antwerpen
Contact: De heer Nelson Da Silva
Tel: +32 32804187 E-mail: Nelson.dasilvapimentel@zna.be
Internet adres(sen): www.zna.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
ZNA Middelheim H0: Ombouwen van oude cafetarie tot directiekantoren, incl. aanleveren as-built dossier
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: ZNA Middelheim, Lindendreef 1, B-2020 Antwerpen., Lindendreef 1 te 2020 Antwerpen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
ZNA Middelheim H0: Ombouwen van oude cafetarie tot directiekantoren, incl. aanleveren as-built dossier
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Een verklaring op erewoord waarin de kandidaat vermeldt dat hij zich niet in één van de uitsluitingsgevallen bevindt als bedoeld zoals bedoeld in artikel 61 §§ 1 en 2 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
*Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
Minimumeis:de bankverklaring zal geen voorbehoud of negatieve opmerking(en) bevatten.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een lijst van minimaal 5 soortgelijke werken die de afgelopen 3 jaar werden verricht, minimaal 2 referenties dienen uit de zorgsector te zijn en betreffen werken uitgevoerd in een instelling in werking. De referenties gaan vergezeld van attesten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is, worden ze door hem afgeleverd en ondertekend. Deze attesten vermelden het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht. In voorkomend geval worden de attesten door de bevoegde instantie rechtstreeks aan de aanbestedende overheid toegezonden
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 4
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 30/5/2017-12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja , Prijs: 0.00 EUR
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
Schriftelijk via het email adres aankoop.infrastructuurprojecten@zna.be
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming: 31/5/2017-09:00
IV.3.7. Omstandigheden waarin de offertes worden geopend: datum: 31/5/2017-09:00
Plaats: ZNA Stuivenberg, Aankoopdienst, Q-blok
Plaatsbezoek vereist:
Verplicht plaatsbezoek te vragen via nelson.dailvapimentel@zna.be
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 20/4/2017

Annonces similaires du BDA :