AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Genk
Stadsplein 1, BE-3600 Genk
Contact: De heer Patrick Ramaekers
Tel: +32 89654513 Fax: +32 89653489 E-mail: patrick.ramaekers@genk.be
Internet adres(sen): www.genk.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Raamcontract natuurwerken stad Genk
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Diverse plaatsen binnen stad Genk
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Belangrijk: percelen 2 en 5 worden voorbehouden voor sociale tewerkstelling.
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Bos- en heidebeheer
Korte beschrijving:
Bos- en heidebeheer
Perceel 2: Beheer van open plekken in het bos
Korte beschrijving:
Beheer van open plekken in het bos
Perceel 3: Bomen kappen / open maken van verboste heide
Korte beschrijving:
Bomen kappen / open maken van verboste heide
Perceel 4: Terugzetten van boomopslag en struweelverjoning & exotenbestrijding in heidegebieden
Korte beschrijving:
Terugzetten van boomopslag en struweelverjoning & exotenbestrijding in heidegebieden
Perceel 5: Vrijstellen van plantsoen in jonge aanplantingen
Korte beschrijving:
Vrijstellen van plantsoen in jonge aanplantingen
Perceel 6: Herstelling van bosexploitatiewegen
Korte beschrijving:
Herstelling van bosexploitatiewegen
Perceel 7: Verwijderen van betonnen palen in natuur- en bosgebied
Korte beschrijving:
Verwijderen van betonnen palen in natuur- en bosgebied
Perceel 8: Graslandbeheer
Korte beschrijving:
Graslandbeheer
Perceel 9: Dijken en oevers van de Stiemerbeek maaien
Korte beschrijving:
Dijken en oevers van de Stiemerbeek maaien
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De inschrijver toont zijn technische en beroepsbekwaamheid aan door het voorleggen van een lijst van de voornaamste opdrachten uitgevoerd vanaf 01/01/2012, waaruit de opgebouwde en gehonoreerde expertise in de bedoelde materie moet blijken. In de lijst dient vermeld: het jaar van uitvoering, het onderwerp van de opdracht met een bondige beschrijving, het gunningsbedrag en de opdrachtgever. Deze diensten worden gestaafd aan hetzij certificaten opgesteld door de bevoegde autoriteiten, hetzij bij ontstentenis daarvan door een verklaring van de inschrijver zelf.
Minimumvereisten: Aan de hand van deze referentielijst dient op ondubbelzinnige wijze te blijken dat de inschrijver voor een totaal van minstens 100.000 euro excl. BTW (apart of eventueel cumulatief over verschillende deelopdrachten heen) aan gelijkaardige diensten heeft uitgevoerd in biologisch waardevolle gebieden en dit vanaf 01/01/2012.
?MACHINES:
De inschrijver toont aan dat hij over de nodige machines beschikt om de opdracht naar voldoening uit te voeren. Hij voegt bij zijn offerte hiertoe een verklaring die de werktuigen, het materieel en de technische uitrusting vermeldt waarover de dienstverlener zal beschikken voor het uitvoeren van de in dit bestek bedoelde werkzaamheden (eigen materieel en/of gehuurd materiaal, hetgeen te staven is met een ondertekend engagement tussen huurder en verhuurder).
Minimumvereisten: Deze verklaring dient minimaal de machines te bevatten waarvan sprake in de technische bepalingen.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 2/6/2017 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
6/6/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
6/6/2017 - 11:00
Plaats: stadhuis - vergaderzaal technische dienst (derde verdieping), Stadsplein 1 te 3600 Genk
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De opdracht kan met maximum 1 jaar stilzwijgend verlengd worden.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 19/4/2017