Gemeentebestuur Kortemark

N35 te KORTEMARK Aanleg alternatief fietspad parallel aan de spoorweg


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeentebestuur KORTEMARK
Stationsstraat 68, BE-8610 Kortemark
Contact: Bram Van Acker
Tel: +051 575118 
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=269038
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
N35 te KORTEMARK Aanleg alternatief fietspad parallel aan de spoorweg
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
N35 te KORTEMARK: Aanleg alternatief fietspad parallel aan de spoorweg
Deel 1: Fietspad tussen de grens Esen - Zarren en de Spoorwegstraat
Deel 2: Fietspad tussen de Barisdamstraat en de Kronevoordestraat
Deel 3: Fietspad tussen de Kronevoordestraat en de Aarsdamstraat
Deel 4: Fietspad tussen de Krekebeekstraat en de Stationsstraat
Aanleg van flauwe oevers in opdracht van de VMM langs de Handzamevaart (Krekebeek)
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: 5, Categorie: C
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 28/05/2017 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 525.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De bescheiden die in het bijzonder toepasselijk zijn kunnen, mits voorafgaandelijke storting op rekening nr. 468-3161931-88 van Bureau Cnockaert, Hoogweg 40, 8940 Wervik en met vermelding van het BTW-nr. en dossiernr. KM 0032, worden aangekocht aan de volgende voorwaarden (btw incl.): het bestek met bijlagen, de offertebescheiden (offerte en samenvattende opmetingsstaat), de plannen en het veiligheids- en Gezondheidsplan:De aanbestedingsdocumenten kunnen ook gratis digitaal opgevraagd worden via mail aan evelyne.lefevre@cnockaert.be
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 29/05/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 29/05/2017 - 11:00
Plaats: in de raadszaal van het gemeentehuis van en te Kortemark, Stationstraat 68 te Kortemark.
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: de opening is openbaar
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 19/04/2017

Annonces similaires du BDA :