AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
UZ Leuven
Herestraat 49, 3000 Leuven, BE-3000 Leuven
Contact: Dienst materiaalbeheer
Annelies Michiels
E-mail: paf.materiaalbeheer@uzleuven.be
Internet adres(sen): www.uzleuven.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Raamovereenkomst voor werken via open offerteaanvraag. Referentie P4931: leveren en plaatsen van brandwerende doorvoeren
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: UZ Leuven
Campus Gasthuisberg
Herestraat 49
3000 Leuven
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Raamovereenkomst voor werken via open offerteaanvraag. Referentie P4931: leveren en plaatsen van brandwerende doorvoeren
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
cf. lastenboek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
cf. lastenboek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
cf. lastenboek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 60
Criterium 2: Technische kwaliteit, Weging: 40
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 08/06/2017 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
13/06/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
13/06/2017 - 10:00
Plaats: UZ Leuven, Campus gasthuisberg, administratief gebouw, vergaderzaal Berlioz, grijze pijl, 1ste verdiep, Herestraat 49 te 3000 Leuven
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: de inschrijver(s)
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Een elektronische versie van het lastenboek kan worden aangevraagd via: paf.materiaalbeheer@uzleuven.be
Voor technische inlichtingen, kan men zich wenden tot ir. Anneleen Danneels,
E-mail: anneleen.danneels@uzleuven.be
Tel.: 0032 (0) 16 34 16 88
Fax: 0032 (0) 16 34 41 01
Voor administratieve inlichtingen, kan men zich wenden tot dhr. Michel Van Sever
E-mail: michel.vansever@uzleuven.be
Tel.: 0032 (0) 16 34 74 65
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 19/04/2017