Uz Leuven

Raamovereenkomst voor werken via open offerteaanvraag. Referentie P4931: leveren en plaatsen van brandwerende doorvoeren


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
UZ Leuven
Herestraat 49, 3000 Leuven, BE-3000 Leuven
Contact: Dienst materiaalbeheer
Annelies Michiels
E-mail: paf.materiaalbeheer@uzleuven.be
Internet adres(sen): www.uzleuven.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Raamovereenkomst voor werken via open offerteaanvraag. Referentie P4931: leveren en plaatsen van brandwerende doorvoeren
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: UZ Leuven
Campus Gasthuisberg
Herestraat 49
3000 Leuven
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Raamovereenkomst voor werken via open offerteaanvraag. Referentie P4931: leveren en plaatsen van brandwerende doorvoeren
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
cf. lastenboek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
cf. lastenboek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
cf. lastenboek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 60
Criterium 2: Technische kwaliteit, Weging: 40
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 08/06/2017 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 13/06/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 13/06/2017 - 10:00
Plaats: UZ Leuven, Campus gasthuisberg, administratief gebouw, vergaderzaal Berlioz, grijze pijl, 1ste verdiep, Herestraat 49 te 3000 Leuven
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: de inschrijver(s)
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Een elektronische versie van het lastenboek kan worden aangevraagd via: paf.materiaalbeheer@uzleuven.be
Voor technische inlichtingen, kan men zich wenden tot ir. Anneleen Danneels,
E-mail: anneleen.danneels@uzleuven.be
Tel.: 0032 (0) 16 34 16 88
Fax: 0032 (0) 16 34 41 01
Voor administratieve inlichtingen, kan men zich wenden tot dhr. Michel Van Sever
E-mail: michel.vansever@uzleuven.be
Tel.: 0032 (0) 16 34 74 65
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 19/04/2017

Annonces similaires du BDA :