AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Agentschap Facilitair Bedrijf
Boudewijnlaan 30 bus 60, BE-1000 Brussel
Contact: Team Plaatsing en rapportering
E-mail: aanbestedingen.facilitairbedrijf@kb.vlaanderen.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=268833
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
2017/HFB/OO/33375-MSP-diensten (Managed Service Provider) voor technische opdrachten en exploitatienoden voor gebouwbeheer.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Hoofdzakelijk Brussel - Noordwijk.
Daarnaast kan ook ondersteuning gevraagd worden in de provincie Vlaams-Brabant
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Open offerteaanvraag voor MSP-diensten (Managed Service Provider) voor technische opdrachten en exploitatienoden voor gebouwbeheer ten behoeve van het Agentschap Facilitair Bedrijf
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 50
Criterium 2: Kwaliteit , Weging: 50
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 30/05/2017 - 09:45
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
30/05/2017 - 09:45
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
30/05/2017 - 09:45
Plaats: Boudewijnlaan 30 - bus 60 - 1000 Brussel, lokaal 5D04
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Voor het indienen van de offertes is het gebruik van elektronische middelen verplicht.
De offertes moeten elektronisch worden overgelegd via de e-tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/ die de naleving waarborgt van de voorwaarden van artikel 52, § 1 van het KB Plaatsing.
De offertes worden overgelegd via de etendering internetsite https://eten.publicprocurement.be die de naleving
waarborgt van de voorwaarden van artikel 52, § 1 van het KB van 15 juli 2011.
Om het indienen door middel van elektronische middelen toe te lichten werd een zip-file 'Elektronisch_Indienen'
toegevoegd.
Er wordt een informatievergadering voorzien op 12/05/2017 om 14u in het Boudewijngebouw - Boudewijnlaan 30 - 1000 Brussel - lokaal: zaal Rubens
Volgende items zullen toegelicht worden op deze vergadering:
De antwoorden op de vooraf gestelde vragen, die per mail bezorgd dienen te worden tegen uiterlijk 04/05/2017, op mailadres Aanbestedingen.facilitairbedrijf@kb.vlaanderen.be
Tijdens de informatievergadering worden geen bijkomende vragen beantwoord en worden er ook geen vragen meer aanvaard.
Een toelichting van hoe men correct een offerte elektronisch kan indienen via e-tendering
Deze informatievergadering is niet verplicht.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 19/04/2017