AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Agentschap Facilitair Bedrijf
Boudewijnlaan 30 bus 60, BE-1000 Brussel
Contact: Team Plaatsing en rapportering
E-mail: aanbestedingen.facilitairbedrijf@kb.vlaanderen.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=268953
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
2017/HFB/OO/33335 - MSP-diensten (Managed Service Provider) voor technische opdrachten en exploitatienoden voor toegangscontrole ten behoeve van het Agentschap Facilitair Bedrijf
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Brussel en Vlaanderen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
MSP-diensten (Managed Service Provider) voor technische opdrachten en exploitatienoden voor toegangscontrole ten behoeve van het Agentschap Facilitair Bedrijf
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: prijs, Weging: 50
Criterium 2: kwaliteit, Weging: 50
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 30/05/2017 - 10:45
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
30/05/2017 - 10:45
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
30/05/2017 - 10:45
Plaats: Boudewijngebouw - Boudewijnlaan 30 - bus 60 - 1000 Brussel; lokaal 5D04.
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Voor het indienen van de offertes is het gebruik van elektronische middelen verplicht.
De offertes moeten elektronisch worden overgelegd via de e-tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/ die de naleving waarborgt van de voorwaarden van artikel 52, § 1 van het KB Plaatsing.
Om het indienen door middel van elektronische middelen toe te lichten is een zip-file 'Elektronisch_Indienen' toegevoegd.
Er wordt een informatievergadering voorzien op 12/05/2017 om 13u op het onderstaand adres:
Boudewijngebouw - Boudewijnlaan 30 - 1000 Brussel, zaal Rubens
Volgende items zullen toegelicht worden op deze vergadering:
De antwoorden op de vooraf gestelde vragen, die per mail bezorgd dienen te worden tegen uiterlijk 04/05/2017, op mailadres Aanbestedingen.facilitairbedrijf@kb.vlaanderen.be
Tijdens de informatievergadering worden geen bijkomende vragen beantwoord en worden er ook geen vragen meer aanvaard.
Een toelichting van hoe men correct een offerte elektronisch kan indienen via e-tendering
Deze informatievergadering is niet verplicht.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 19/04/2017