AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Bilzen
Deken Paquayplein 1, BE-3740 Bilzen
Contact: Mevrouw Tonnie Nijssen
Tel: +32 89519260 Fax: +32 89501100 E-mail: tonnie.nijssen@bilzen.be
Internet adres(sen): www.bilzen.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Samenwerkingsdossier tussen stad Bilzen, het Autonoom gemeentebedrijf stadsontwikkeling Bilzen en het OCMW Bilzen voor camerabewaking met SLA en onderhoudscontract - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: gebouwen van de Stad, Autonoom gemeentebedrijf Stadsontwikkeling Bilzen en het OCMW Bilzen, 3740 Bilzen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Samenwerkingsdossier tussen stad Bilzen, het Autonoom gemeentebedrijf stadsontwikkeling Bilzen en het OCMW Bilzen voor camerabewaking met SLA en onderhoudscontract
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
* In toepassing van artikel 62 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* De Belgische inschrijver dient geen attest van niet-faillissement of soortgelijke toestanden bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen attest toe te voegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De uitvoerder beschikt over een getraind installatie en onderhoudsteam.
Hij heeft een accreditatie voor installatie en support te geven op de voorgestelde systemen en voegt deze accreditatie toe aan het dossier.
Milestone kennis dient aanwezig te zijn, hiervoor zal hij zijn 'label" toevoegen aan de offerte : DIAMOND/PLATINUM/GOLD/SILVER en tevens het aantal mensen dat gekwalificeerd zijn.
Tevens geeft hij aan wat zijn kennisniveau is van de fabrikant van camera's die hij in deze opdracht geselecteerd heeft. Indien beschikbaar geeft hij zijn kwalificatieniveau en tevens het aantal mensen dat gekwalificeerd zijn
Tevens geeft hij aan wat zijn kennisniveau is van de fabrikant van de server/storage omgeving die geselecteerd werd. Indien beschikbaar geeft hij zijn kwalificatieniveauen tevens het aantal mensen dat gekwalificeerd zijn
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 50
Criterium 2: Kwaliteit, Weging: 25
Criterium 3: POC evaluatie, Weging: 10
Criterium 4: Service en technische bijstand, Weging: 12
Criterium 5: Projectplanning/draaiboek implementatie, Weging: 3
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 10/5/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 50.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Verzendkosten : EUR 2,00
Via overschrijving ( EUR 52) inclusief verzendkosten op de rekening courant met nummer 091-0004645-18 met vermelding van het besteknummer 104/17
IBAN: BE50 0910 0046 4518,
BIC: GKCCBEBB,
Naam bank: Belfius Bank nv.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
11/5/2017
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 18/4/2017