Vzw Katholiek Secundair Onderwijs Hasselt, Kindsheid Jesu - Sint-jozef

Schoonmaak gebouwen


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
VZW Katholiek Secundair Onderwijs Hasselt Kindsheid Jesu - Sint Jozef
Maastrichtersteenweg 62, BE-3500 Hasselt
Contact: Mevrouw Nancy Albergs
Tel: +32 11224719 E-mail: nancy.albergs@telenet.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Schoonmaak gebouwen
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Schoonmaak van de gebouwen van VZW KaSO Hasselt KJ-SJ. Het betreft volgende gebouwen:
Scholen Kindsheid Jesu - Kempische Steenweg 400 - 3500 Hasselt
Virga Jessecollege - Guffenslaan 27 - 3500 Hasselt; Maastrichtersteenweg 62 - 3500 Hasselt
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Bij de offerte dient een verklaring op eer te worden bijgevoegd waarin de inschrijver verklaart zich niet één van volgende gevallen te bevinden:
a) Deelname aan een criminele organisatie als bedoeld in artikel 324bis SW
b) Omkoping als bedoeld in art. 246 SW
c) Fraude
d) Witwassen van geld
e) Niet in staat van faillissement of vereffening/gerechtelijk akkoord
f) Aangifte van faillissement
g) Veroordeling voor misdrijf dat de professionele integriteit aantast
h) Ernstige fout bij beroepsuitoefening
i) Ernstige mate schuldig aan afleggen valse verklaringen
Bovendien dient de inschrijver:
a) in orde te zijn met de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen
b) in orde te zijn met de betaling van de btw-belasting
Hiertoe dient geen attest te worden bijgevoegd ter staving. Het opdrachtgevend bestuur ziet deze info zelf na, op digitale wijze. Voor inschrijvers die aan de Belgische wetgeving onderworpen zijn, volstaat een verklaring op eer. Inschrijvers die niet aan de Belgische wetgeving onderworpen zijn, dienen WEL evenwaardige attesten bij te voegen, overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar zij gevestigd zijn (overeenkomstig art. 61, 62 en 63 van het KB van 15 juli 2011).
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De inschrijver toont zijn financiële en economische draagkracht aan door de volgende documenten:
* Een passende bankverklaring, afgeleverd door de bank waarvan het rekeningnummer vermeld staat voor betaling.
* Een verklaring omzet over de laatste 3 boekjaren (1)
(1) zakencijfer algemene (niet-industriële) schoonmaak bedraagt minimum 1.500.000 EUR per jaar
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Referenties in schoonmaak van scholen
De inschrijver moet over voldoende ervaring beschikken op het gebied van de schoonmaak van schoolgebouwen (1).
De inschrijver voegt bij zijn offerte een recente en controleerbare lijst met referenties (met naam en telefoonnummer van de contactpersoon), zodat het opdrachtgevend bestuur de bekwaamheid van de inschrijver kan nagaan. Het omzetcijfer van de uitgevoerde schoonmaak bij deze referenties dient in verhouding te staan tot het totale omzetcijfer van deze opdracht (2)
De inschrijver beschikt over een attest van lidmaatschap van de ABSU (beroepsfederatie).
(1)Een minimum van 3 vergelijkbare opdrachten wordt vooropgesteld over de laatste 3 jaren.
(2) minimum 50.000 EUR /jaar/school voor schoonmaak.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 55
Criterium 2: Opvolging werkzaamheden + materialen, Weging: 13
Criterium 3: Kwaliteit en milieu, Weging: 17
Criterium 4: Communicatie, Weging: 5
Criterium 5: Flexibiliteit, Weging: 10
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 6/6/2017 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Via overschrijving op rekeningnummer BE05 5230 8010 2675
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 7/6/2017 - 09:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 7/6/2017 - 09:00
Plaats: Staflokaal SGSQ - Kempische Steenweg 400 - B-3500 Hasselt
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist:
Het plaatsbezoek vindt plaats op volgende datum:
- Virga Jessecollege - Maastrichtersteenweg 62 - 3500 Hasselt: woensdag 10 mei om 12.15 uur
- Virga Jessecollege - Guffenslaan 27 - 3500 Hasselt: aansluitend
- Scholen Kindsheid Jesu - Kempische Steenweg 400 - 3500 Hasselt: aansluitend
Gezien de specifieke werkomstandigheden dient de inschrijver de school waar de werkzaamheden plaatsvinden te bezoeken om zich een beeld te vormen betreffende de werkomstandigheden (verplichtingen, gebruik van water, toegang tot het gebouw, de te reinigen lokalen, specifieke werkomstandigheden eigen aan de school ).
Dit bezoek is een vormvereiste om deel te kunnen nemen aan de opdracht.
De inschrijver laat bij zijn of haar bezoek ter plaatse een "bezoekattest" (zie bijlage) ondertekenen door de directie ter plaatse.
Alle bezoekattesten zullen in origineel worden toegevoegd aan de offerte.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 18/4/2017

Annonces similaires du BDA :