Vzw Az Sint-lucas & Volkskliniek

Raamovereenkomst sanitaire werken


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Vzw AZ Sint-Lucas & Volkskliniek
Groenebriel 1, BE-9000 Gent
Contact: Zegers Filip Maurits
E-mail: filip.zegers@azstlucas.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=268804
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Raamovereenkomst sanitaire werken
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Raamovereenkomst sanitaire werken
Deze opdracht heeft betrekking op de levering, plaatsing en aansluiting van sanitaire aanvoer- en afvoerleidingen en toestellen, inclusief alle vereiste toebehoren.
Totale maximale looptijd van deze opdracht: maximum 48 maanden:
Verduidelijking:
Deze opdracht heeft een vaste looptijd van 24 maanden, tweemaal verlengbaar (telkens voor 12 maanden) tot een totaal van 48 maanden. De verlenging zal stilzwijgend zijn, tenzij de aanbestedende overheid uiterlijk drie maand voor het verstrijken van de lopende periode aan de opdrachtnemer schriftelijk kenbaar maakt de opdracht niet te willen verlengen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
- De inschrijver dient minimaal een omzet van 1.000.000? te hebben op jaarbasis (gedurende minstens het laatste boekjaar).
- De inschrijver toont bij zijn offerte aan geen negatief eigen vermogen te hebben in het laatste boekjaar.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een referentielijst van voornaamste gelijkaardige leveringen die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht met vermelding van volgende gegevens: naam klant, contactpersoon met telefoonnummer, leveringsdatum, bedrag/hoeveelheden opdracht.
* De inschrijver kan een gelijkwaardige omzet (met betrekking tot het voorwerp van de opdracht - 'sanitaire werken') aantonen gedurende minstens 1 van de afgelopen 3 jaar en dit voor minstens 1 publiek- of privaatrechtelijke instantie (bij voorkeur in de zorgsector), zoals weergegeven op de inventaris (cijfer te delen door 4 aangezien de inventaris de hoeveelheden over 4 jaar betreft).
?De inschrijver voegt bij zijn offerte een recent 'attest van goede uitvoering' van deze instantie.
* Een VCA-certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu.
* De aannemer bevestigt bij zijn offerte dat indien nodig (afhankelijk van het project) 2 werknemers voltijds kunnen worden ingezet bij de opdrachtgever en dit binnen de gevraagde standaard uitvoeringstermijn van 2 werkdagen.
Vereiste erkenning van aannemers (categorie en klasse - de klasse wordt bepaald op het ogenblik van de gunning)
D16 (Sanitaire installaties en gasverwarmingsinstallaties met individuele toestellen), Klasse 4
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 03/05/2017 - 12:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 11/05/2017 - 12:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Het bestek kan uiterlijk tot en met 3 mei 2017 - 12u.00 opgevraagd worden op volgend mailadres: filip.zegers@azstlucas.be
Het bestek wordt enkel via email verstuurd.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 18/04/2017

Annonces similaires du BDA :