Stad Waregem

Herinrichting schoolomgeving Koning Albertstraat met parking op Interlin site en structureel onderhoud betonvakken en voetpaden


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Waregem
Gemeenteplein 2, BE-8790 Waregem
Contact: De heer Christoph Bauwens
Tel: +32 56621275 Fax: +32 56621223 E-mail: christoph.bauwens@waregem.be
Internet adres(sen): www.waregem.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Herinrichting schoolomgeving Koning Albertstraat met parking op Interlin site en structureel onderhoud betonvakken en voetpaden
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Koning Albertstraat, Beveren-Leie
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De aanneming heeft als doel de verkeersveiligheid in de Koning Albertstraat ter verhogen en gelijktijdig structureel onderhoud uit te voeren aan de voetpaden en betonvakken. In deze straat zijn er 2 lagere scholen en een kinderopvang.
 Aanleg nieuwe parking op stuk braakliggend terrein.
 Vernieuwen betonvakken en voetpaden.
 Vervangen vluchtheuvels door kunststof exemplaren.
 Aanbrengen wegmarkeringen en verkeerssignalisatie.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De kandidaten dienen hun financiële en economische draagkracht aan te tonen d.m.v. de volgende referenties:
- Bewijs van verzekering tegen beroepsrisico's met inbegrip van zijn tienjarige aansprakelijkheid
- EEn verklaring betreffende de totale omzet en de omzet in vergelijkbare diensten van de inschrijver over de laatste drie boekjaren
Inschrijvers tijdelijke verenigingen of andere samenwerkingsverbanden dienen voor elk lid afzonderlijk de beantwoording aan de selectiecriteria aan te tonen.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een lijst van werken die de afgelopen drie jaar werden verricht, die vergezeld gaat van attesten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid.
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 22/5/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 10.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
Voorwaarden tot verkrijgen en wijze van betaling:via overschrijving op rekeningnummer BE 53 096-0002554-53
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 23/5/2017 - 16:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 23/5/2017 - 16:00
Plaats: Stadhuis, Briek Schotte-zaal, derde verdieping, Gemeenteplein 2
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 13/4/2017

Annonces similaires du BDA :