AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
TMVW servicelijnen
Stropstraat 1, BE-9000 Gent
Contact: Decroix Evelien
Tel: +32 92425771 E-mail: aankoop@farys.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=268185
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
AF-8400-17-002 Het leveren van de sportuitrusting voor de sporthal in de Schapenstraat te Oostende
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Oostende
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De stad Oostende wenst een sporthal te bouwen op een open ruimte in de Schapenstraat 45 te 8400 Oostende.
Onderhavig deelproject wordt opgedeeld in vier percelen:
Perceel 1: sportmateriaal
Perceel 2: turnmateriaal
Perceel 3: scheidingswanden en basketbaldoelen
Perceel 4: scoreborden en klokken
Vermoedelijke gunningsdatum: augustus 2017. Onmiddellijk na de startvergadering wordt dit deelproject geschorst.
Vermoedelijke startdatum van de effectieve uitvoering van de opdracht: april 2018.
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Sportmateriaal
Korte beschrijving:
Dit perceel omvat de levering van sportmateriaal.
Perceel 2: Turnmateriaal
Korte beschrijving:
Dit perceel omvat de levering van turnmateriaal.
Perceel 3: Scheidingswanden en basketbaldoelen
Korte beschrijving:
Dit perceel omvat de levering van scheidingswanden en basketbaldoelen.
Perceel 4: Scoreborden en klokken
Korte beschrijving:
Dit perceel omvat de levering van scoreborden en klokken.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Conform art. 61 van het KB van 15 juli 2011
III.2.3. Vakbekwaamheid:
- Tevredenheidsattesten
Teneinde zijn technische bekwaamheid aan te tonen zal de inschrijver minstens drie referenties inclusief getekende tevredenheidsattesten bijvoegen voor elk perceel waarvoor hij een offerte indient. Hieruit moet blijken dat de inschrijver in de loop van de laatste drie jaar voorafgaand aan de datum van indiening van de offertes gelijkaardige opdrachten (telkens met een minimum bedrag van 70% van het totaalbedrag van de ingediende offerte voor het betreffende perceel) heeft uitgevoerd tot tevredenheid van het opdrachtgevend bestuur.
Onder gelijkaardige opdrachten wordt begrepen:
voor perceel 1: het leveren van sportmateriaal;
voor perceel 2: het leveren van turnmateriaal;
voor perceel 3: het leveren van ophijsbare scheidingswanden en elektrische
basketbaldoelen;
voor perceel 4: het leveren van scoreborden en klokken.
Voor perceel 3 dient minimum één van de minstens drie tevredenheidsattesten betrekking te hebben op het onderdeel ophijsbare scheidingswanden (met een minimumbedrag van 70% van de totaalprijs van post 94.50.20 (deel 5 - inventaris perceel 3) en minimum één van de minstens drie tevredenheidsattesten dient betrekking te hebben op elektrische basketbalinstallaties (met een minimumbedrag van 70% van de som van de totaalprijzen van post 94.20.10.10 (deel 5 - inventaris perceel 3).
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: De inschrijvingsprijs, Weging: 70
Criterium 2: De (technische) kwaliteit van de aangeboden materialen en bijhorende dienstverlening, Weging: 30
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 15/05/2017 - 16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 150.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Het digitale dossier is GRATIS te verkrijgen door een voorafgaande e-mail te
sturen naar aankoop@farys.be met de vermelding van het dossier.
Een papieren versie kan u verkrijgen door middel van voorafgaande storting van ? 150,00 (excl. btw) op het
rekening nummer IBAN BE07 0910 0070 2166 BIC GKCCBEBB van TMVW, met vermelding van besteknummer
AF-8400-17-002 en btw-nummer van de aanvrager.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
22/05/2017 - 13:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
22/05/2017 - 13:00
Plaats: FARYS|TMVW, Stropstraat 1 te 9000 Gent
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Voor inlichtingen m.b.t. de procedure kunnen de inschrijvers terecht bij: mevr. Evelien Decroix
(evelien.decroix@farys.be, tel. 09/242 57 71) of bij mevr. Fanny Pynckel (fanny.pynckel@farys.be, tel. 09/242 57
97).
Er wordt tevens een verplicht plaatsbezoek voorzien. Gelieve hiervoor contact op te nemen met mevr. Kate Kloeck
(kate.kloeck@farys.be, tel. 09/241 06 61 of 0473/84 14 90).
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 12/04/2017