Regie Der Gebouwen - Vlaanderen Regio Oost

HASSELT Federale Politie Verwijderen schuifhek ingang en vervangen door snelvouwpoort en schuifhek


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Regie der Gebouwen - Vlaanderen Regio Oost
Universiteitslaan, 1B, BE-3500 HASSELT
Contact: Joris Van Impe
Tel: +32 25416669 Fax: +32 25416761 E-mail: joris.vanimpe@buildingsagency.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=268552
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
HASSELT Federale Politie Verwijderen schuifhek ingang en vervangen door snelvouwpoort en schuifhek
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
HASSELT Federale Politie Verwijderen schuifhek ingang en vervangen door snelvouwpoort en schuifhek
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: Klasse 1 : tot 135.000 EUR, Categorie: D20
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 22/05/2017 - 14:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 23/05/2017 - 14:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 23/05/2017 - 14:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
- Het bestek en al zijn bijlagen zoals meetstaat zijn enkel verkrijgbaar op aanvraag. Gelieve daartoe het bijgevoegde bestelformulier te gebruiken.
U kan het ingevulde en ondertekende bestelformulier bij voorkeur per mail overmaken (of anders per telefax of via de post) op het adres vermeld in het bestelformulier. Na verificatie van uw aanvraag ontvangt u per mail een beveiligde link waarmee u de opdrachtdocumenten kan downloaden.
- Plaatsbezoek : Een bezoek ter plaatse is vereist. De aanbestedende overheid organiseert een plaatsbezoek na voorafgaandelijke afspraak met de heer Joris Van Impe, telefoon: +32 25416669, telefax: +32 25416761, mail: joris.vanimpe@buildingsagency.be (te bereiken vanaf 18/04/2017)
Het specifieke adres kan u opvragen bij de vermelde contactpersoon van de aanbestedende overheid. Na het bezoek ontvangt u een bezoekattest dat u bij uw offerte moet voegen.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 12/04/2017

Annonces similaires du BDA :