AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
stad Vilvoorde
stadhuis - Grote Markt, BE-1800 Vilvoorde
Contact: De heer Rudi Siebens
Tel: +32 22554542 Fax: +32 22554781 E-mail: rudi.siebens@vilvoorde.be
Internet adres(sen): www.vilvoorde.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Huren van koffieautomaten en levering ingrediënten.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: stadhuis, Grote Markt z/n te 1800 Vilvoorde
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De stad Vilvoorde wenst koffieautomaten te huren met all-in service contract en verbruiksproducten voor een periode van 48 maanden voor plaatsing in de coffeecorners/refters van 7 verschillende stadsgebouwen.
De levering van de koffieautomaten omvat: huur van het toestel, onderhoudscontract, levering, installatie, afstelling en gebruikerstraining bij installatie en de ingrediënten voor de koffiemachines. Het soort van apparaat moet aangepast zijn aan eisen per stadsgebouw (zie technische bepalingen).
De stad Vilvoorde wenst de toestellen te testen op zijn werking.
Een smaaktest van de koffie zal door de stad Vilvoorde zelf georganiseerd worden op het stadhuis.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
Opgave omzet van de laatste 3 jaar.
Belgische vertegenwoordiging voor ondersteuning is noodzakelijk.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De leveringen worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit heeft afgegeven of medeondertekend of, in geval van leveringen voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of bij ontstentenis eenvoudigweg door een verklaring van de leverancier.
Minimum 3 gelijkaardige leveringen, voorzien van tevredenheidsattest, in de afgelopen 3 jaar.
Met 'gelijkaardige leveringen' wordt bedoeld leveringen met vergelijkbare afnamevolumes op jaarbasis.
Belgische vertegenwoordiging voor ondersteuning is noodzakelijk.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 40
Criterium 2: Kwaliteit, Weging: 35
Criterium 3: Gebruiks- en onderhoudsvriendelijkheid, Weging: 10
Criterium 4: Service, Weging: 15
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 12/5/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
23/5/2017 - 15:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
23/5/2017 - 15:00
Plaats: dienst secretarie, Ingang Lange Molensstraat te 1800 Vilvoorde
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 11/4/2017