Aquafin Nv - Directie Asset Management

A5215002 - Verplaatsen van persleiding omwille van nieuwe Dorpsbrug - Ingelmunster


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Aquafin NV - Directie Asset Management
Dijkstraat 8, BE-2630 Aartselaar
Contact: Aquafin NV - Directie Asset Management
Dhr. Bart Van Eygen
Tel: +32 34504511 E-mail: Aanbestedingen@aquafin.be
Internet adres(sen): www.aquafin.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
A5215002 - Verplaatsen van persleiding omwille van nieuwe Dorpsbrug - Ingelmunster
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Ingelmunster
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
A5215002 - Verplaatsen van persleiding omwille van nieuwe Dorpsbrug - Ingelmunster
Beschrijving der werken :
- voorafgaandelijk sonderen naar de ligging van de bestaande persleiding + opmeten.
- maken van bouwput met damplankenrij
- aanleg van persleiding du 500mm in bouwput 2 x 30m; gefaseerd !
- aankoppelen nieuwe persleiding op bestaande persleiding (gefaseerd!)
- Op eigen kosten herstellen van alle gebreken die zich voordoen tot het einde van de waarborgperiode
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Er dient voldaan te worden aan de sociale zekerheidsverplichtingen. Voor meer informatie zie bestek.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Erkenning van de aannemer in categorie C1 en/of E1, klasse 3.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 19/05/2017 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 19/05/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 19/05/2017 - 11:00
Plaats: Aquafin nv, Dijkstraat 8, 2630 Aartselaar.
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: De zitting is openbaar.
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Uitvoeringstermijn : 21 kalenderdagen.
Het volledige bijzondere bestek, de plannen, de samenvattende meetstaat (formaat Excel) en het inschrijvingsbiljet (formaat Word) zijn gratis af te laden van het digitale aanbestedingsplatform.
De offertes mogen enkel elektronisch via het digitale E-tenderingplatform ingediend worden.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 11/04/2017

Annonces similaires du BDA :