Gemeente Overijse

OVI3018 - Hemelwater Centrum-Zuid - Overijse


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Overijse
Begijnhof 17, BE-3090 Overijse
Contact: Gemeente Overijse
Mevr. Annelies Vanderlinden
Tel: +32 26876040 E-mail: info@overijse.be
Internet adres(sen): www.aquafin.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
OVI3018 - Hemelwater Centrum-Zuid - Overijse
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Overijse
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
OVI3018 - Hemelwater Centrum-Zuid - Overijse
Het project omvat de uitvoering van het hemelwaterplan Centrum-Zuid te Overijse met als doel de opwaardering van de parkhelling met verblijfsrecreatie, sportinfrastructuur en waterbeheersingswerken.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Er dient voldaan te worden aan de sociale zekerheidsverplichtingen. Voor meer informatie zie bestek.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Erkenning van de aannemer in categorie C1 of E1, klasse 5.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 17/05/2017 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 450.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Prijs incl.BTW. Aanbestedingsdocumenten zijn te verkrijgen bij studiebureau S.Bilt, Antwerpsesteenweg 45, 2830 Klein-Willebroek. Betaling via overschrijving op rekeningnr. BE64 0016 4819 0452 met vermelding van BTW-nr en "211/010/Bestek".
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 17/05/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 17/05/2017 - 11:00
Plaats: Gemeentehuis Overijse, Begijnhof 17 te Overijse.
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: De zitting is openbaar.
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De openingszitting heeft plaats op woensdag 17 mei om 11u in het gemeentehuis van de gemeente Overijse : Administratief Centrum, Begijnhof 17, 3090 Overijse zaal 01.01 ten overstaan van een lid van het College van Burgemeester en Schepenen of een vertegenwoordiger.
Opgepast: er is geen elektronische openingszitting voorzien.De inschrijvingen dienen toegezonden naar of overhandigd te worden op het administratief centrum van de gemeente Overijse (Begijnhof 17, 3090 Overijse - zaal 01.01).
De inschrijvingen zijn ofwel onder enkele omslag af te geven aan de voorzitter van de zitting belast met het openen van de inschrijvingen en dit vóór hij de zitting als open verklaart, ofwel ter post onder dubbele omslag gericht tot de Heer Burgemeester van de gemeente Overijse.
Uitvoeringstermijn: 100 werkdagen.
De aanbestedingsdocumenten zijn ter inzage bij Studiebureau S.Bilt, Antwerpsesteenweg 45, 2830 Klein-Willebroek, bij de Technische dientst van de gemeente Overijse van 9u tot 12u en via de website van Aquafin nv, www.aquafin.be.
Bijkomende inlichtingen over de opdracht kunnen worden verkregen bij mevrouw Barbara Verhoeven, projectverantwoordelijke bij S.Bilt bvba, tel 03 216 71 52, e-mail barbara.verhoeven@sbilt.be.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 10/04/2017

Annonces similaires du BDA :