AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Lokalen Chiro Jijippeke
Kolenmarkt 85, BE-1000 Brussel
Contact: Brondeel Ruben
Tel: +32 486662470 E-mail: rbrondeel@gmail.com
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=268216
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Nieuw Chirolokaal en vernieuwen binnenplaats
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Hovenierstraat 45
1080 Sint-Jans-Molenbeek
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdracht omvat de heraanleg van de bestaande binnenplaats en de bouw van een compact gebouw voor de jeugdbeweging met twee lokalen en een sanitaire ruimte.
Een bestaand bouwvallig sanitair gebouw wordt afgebroken en de bestaande tegels op de binnenplaats worden verwijderd.
Er worden nieuwe rioleringen aangelegd voor het lokaal en het plein, inclusief nieuwe putten.
Het plein wordt aangelegd met een ter plaatse gestorte betonverharding met een roze tint, dat half-gepolierd wordt. Hierin wordt een lijnmarkering aangebracht door stroken in het beton uit te schuren. Er is een kleine zone met grind en een nieuwe boom.
De structuur van het chirolokaal is houtskeletbouw. De gevel is ontdubbeld: grote schuiframen, waarvoor geperforeerde stalen vouwluiken komen. Er is een groendak.
Alle basistechnieken worden voorzien: sanitair, elektriciteit en verlichting, elektrische verwarming, ventilatie.
Binnenafwerking van de lokalen met multiplex en gelakte MDF. De toilet/doucheruimte wordt afgewerkt met polyesterbekleding. Er zijn ingewerkte schuifdeuren en een op maat gemaakte draaideur.
Er wordt een keukentje voorzien met toestellen en er komen rekken in de berging.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Geraamde waarde zonder BTW: 230000.00 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: Klasse 2 : tot 275.000 EUR, Categorie: D
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 17/05/2017 - 14:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 145.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: 145 voor papieren versie, 75 voor digitale versie. Aan te vragen bij de architect.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
01/06/2017 - 14:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
01/06/2017 - 14:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 07/04/2017