AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Atelier Ruimtelijk Advies
Gitschotellei 150, BE-2600 Antwerpen-Berchem
Contact: Nicky Biekens
Tel: +32 34585737 Fax: +32 32365255 E-mail: nicky@atelierruimtelijkadvies.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=268013
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Wegenis-, riolerings- en beplantingswerken dorpskern Oud-Heverlee
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Wegenis-, riolerings- en beplantingswerken dorpskern Oud-Heverlee. Voor een gedetailleerde opsomming van de werken verwijzen we naar het bijzonder bestek "bestek ARA 189/2017"
De uitvoeringstermijn:
Indien alles in één fase: 100 werkdagen
OF
Indien gefaseerd:
Fase 1: 35 werkdagen
Fase 2: 85 werkdagen
Vòòr aanvang der werken zal de leidend ambtenaar aangeven of de werken al dan niet gefaseerd zullen worden uitgevoerd.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Standaardbestek 250 voor de wegenbouw, versie 3.1 wordt gehanteerd. Aanvullingen, schrapping en meer
specifieke omschrijvingen die van toepassing zijn op deze opdracht, zijn opgenomen in het bijzonder bestek "ARA 189/2017"
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Passende bankverklaring dient aan de offerte toegevoegd te worden.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Bewijs van erkenning dient aan offerte toegevoegd te worden.
Klasse: Klasse 4 : tot 900.000 EUR, Categorie: C
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 17/05/2017 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
17/05/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
17/05/2017 - 10:00
Plaats: Gemeentehuis Oud-Heverlee (raadzaal), Gemeentestraat 2, 3054 Oud-Heverlee
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: -
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
1) GEEN ELEKTRONISCHE INDIENING (zie bijzonder bestek 'ARA 189/2017)
OF de offerte wordt in een definitief gesloten omslag geplaatst, waarop staat:
a) adres aanbestedende overheid
b) vermelding: OFFERTE
datum van de zitting voor opening offertes
referentie en titel van het bestek
OF bij verzending met post wordt deze definitief gesloten omslag in een tweede gesloten omslag geschoven, waarop vermeldingen:
a) adres aanbestedende overheid college van burgemeester
en Schepenen van Oud-Heverlee
b) vermelding: OFFERTE
datum van de zitting voor opening offertes
referentie en titel van het bestek
2) DOCUMENTEN DIE BIJ OFFERTE TOEGEVOEGD MOETEN WORDEN (zie bijzonder bestek 'ARA 189/2017 voor uitgebreide opsomming en uitleg én formulieren)
a) volledig ingevuld en ondertekend offerteformulier cfr formulier opgenomen in het bijzonder bestek;
b) bewijs dat persoon die ondertekent statutair of bij volmacht bevoegd is te tekenen + statutaire clause ivm de vertegenwoordigingsbevoegdheid en een kopie van de akte of afschrift van de notulen van de algemene vergadering, zoals verschenen in het B.S., houdende benaming van de bestuurders
c) ingevulde én ondertekende meetstaat + elektronische versie op basis van het elektronische model dat werd gepubliceerd
d) VCA-attest of gelijkwaardig
e) document dat verwijst naar V&Gplan, cfr sjabloon opgenomen in het bijzonder bestek
f) intentieverklaring V&Gplan cfr formulier opgenomen in het bijzonder bestek
g) Afzonderlijke prijsberekening preventiemaatregelen en -middelen cfr formulier opgenomen in het bijzonder bestek
h) intentieverklaring technisch verslag, cfr formulier opgenomen in het bijzonder bestek
i) intentieverklaring minder hinder, cfr formulier opgenomen in het bijzonder bestek
j) intentieverklaring plaatsbezoek, cfr formulier opgenomen in het bijzonder bestek
k) origineel uittreksel strafregister dat niet ouder is dan de publicatie van het bestek (zijnde 07/04/2017)
l) passende bankverklaring
m) intentieverklaring van de aannemer - cfr formulier opgenomen in het bijzonder bestek - dat verwijs naar de motivatie van de afwijkingen op de artikelen van an de Algemene Uitvoeringsvoorwaarden (AUR), voor zover vereist
n) verklaring op eer, cfr formulier opgenomen in het bijzonder bestek
o) bewijs inschrijving kandidaat beroeps- of handelsregister
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 07/04/2017