AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Aquafin NV - Directie Asset Management
Dijkstraat 8, BE-2630 Aartselaar
Contact: Aquafin NV - Directie Asset Management
Dhr. Bart Van Eygen
Tel: +32 34504511 E-mail: Aanbestedingen@aquafin.be
Internet adres(sen): www.aquafin.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
V0032009/1 - Renovatie van de hoogspanningsinstallatie - Zele
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Zele
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Project V0032009/1 - Renovatie van de hoogspanningsinstallatie - Zele
Voorwerp van de opdracht en uit te voeren werken :
Vervangen en renoveren van de middenspanningsinfastructuur.
Dit omvat zowel bouwkundige als elektromechanische werkzaamheden. Hoofdzakelijk zijn dit volgende werken:
- Opstellen van alle documenten conform de bestekvoorschriften.
- Leveren, plaatsen , uitrusten en installeren van een nieuwe prefab MS cabine.
- Afbraak, renoveren en heruitrusten van de hoogspanningsinstallatie in het dienstgebouw.
- Nieuwe monopolaire MS kabels, type PRC, aansluiten ( dmv overgangsmoffen ) aan de bestaande multi papierlood MS kabels, als de wanddoorvoeren waterdicht maken.
- Bijstand verlenen tijdens de proefperiode
- Op eigenkosten herstellen van alle gebreken die zich voordoen tot het einde van de waarborg periode.
- Bouwplaats: RWZI Zele , Dijkstraat 176 B-9240 Zele
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Er dient voldaan te worden aan de sociale zekerheidsverplichtingen. Voor meer informatie zie bestek.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Erkenning van de aannemer in categorie P1 of P2, klasse 2.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 12/05/2017 - 09:30
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
12/05/2017 - 09:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
12/05/2017 - 09:30
Plaats: Aquafin nv, Dijkstraat 8, 2630 Aartselaar.
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: De zitting is openbaar.
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Uitvoeringstermijn:
- Voorbereidingstermijn: 30 kalenderdagen voor de voorstudie
- Fabricagetermijn: 90 kalenderdagen voor de fabricage van alle materialen
- Montage termijn: 30 kalenderdagen voor de montage tot een werking klaar geheel
- Opleveringsdossier : 30 kalenderdagen na montage termijn.
- Deeltermijn noodaggregaat :De uitvoeringswerken ter plaatse zijn in samenspraak met DNB en Aquafin gefaseerd en DIENEN strikt gevolgd worden. De fase waarin de hoogspanningscabine volledig spanningsloos (uit lussen) wordt gezet door de DNB dient tot een minimum beperkt te worden en mag de termijn van 14 kalenderdagen niet overschrijden. De aannemer dient de coördinatieopdrachten, zijn planning en de uit te voeren werken in kader van deze aanneming hierop af te stemmen.
- Bij het overschrijden van deze opgelegde uitvoertermijn van 14 kalenderdagen zijn de kosten (voor de huur en het brandstofverbruik van beide noodaggregaten), vanaf de 15 kalenderdag en zonder expliciete in gebrekestelling, ten laste van de aannemer en dit tot de hoogspanning installatie terug aangesloten, gekeurd en opgestart is.
- Proefperiode: 30 kalenderdagen na indienstname en positief keuringsverslag zonder opmerkingen noch inbreuken. - Waarbij de werken op de werf beperkt moeten blijven tot 30 kalenderdagen.
De offertes mogen enkel elektronisch ingediend worden.
Het volledige bijzondere bestek incl. de bijlagen, de plannen, de samenvattende meetstaat (formaat Excel) en het
inschrijvingsbiljet (formaat Word) zijn gratis af te laden van het digitale aanbestedingsplatform.
Gezien de aard van de locatie een aantal specifieke moeilijkheden gepaard gaan, is de aannemer verplicht vóór zijn prijsopmaak de plaats der werken te bezichtigen. Er worden twee bezoekdagen georganiseerd nl. op woensdag 03 en donderdag 04 mei 2017.
De aannemer maakt hiervoor ten laatste daags voordien een afspraak met Danny Tavernier (0479/97.31.57) om een uur af te spreken.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 05/04/2017