AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
stad Vilvoorde
stadhuis - Grote Markt, BE-1800 Vilvoorde
Contact: De heer Bert Muyldermans
Tel: +32 22554771 Fax: +32 22554785 E-mail: bert.muyldermans@vilvoorde.be
Internet adres(sen): www.vilvoorde.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Asfalteringswerken - 2017
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: het volledige grondgebied Vilvoorde
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Het afsluiten van een raamcontract voor het uitvoeren van algemene herstellings- en vernieuwingswerken aan asfaltwegen binnen het grondgebied van de stad Vilvoorde, voor het jaar 2017. Deze opdracht kan 3 keer verlengd worden met 1 jaar.
De opdracht omvat in hoodzaak volgende werken:
bitumineuze verhardingen
- het affrezen van asfalt-bestratingen;
- het op hoogte brengen van afdichtingsinrichtingen van inspectieputten;
- het overlagen van asfalt-bestratingen;
- het aanbrengen van toplagen in asfalt-bestrating;
- het aanbrengen van slemlagen op bestaande asfalt-bestrating;
- het uitvoeren van dringende herstellingen aan asfalt-bestrating.
In de aanneming is ook het herstel naar de oorspronkelijke toestand van alles wat tengevolge van de uitvoering van de werken beschadigd wordt begrepen, ook wanneer het zaken betreft welke buiten de grenzen van het werk gelegen zijn.
De bijzondere aandacht van de inschrijvers wordt erop gevestigd dat de werkzaamheden dienen uitgevoerd te worden op verschillende locaties en op verschillende tijdstippen, zoals dit volgens de noodwendigheden zal bepaald worden door de aanbestedende overheid.
De opgegeven eenheidsprijzen gelden zowel voor kleine als grote hoeveelheden.
Jaarlijks voorziet de gemeenteraad van het opdrachtgevend bestuur een krediet op haar investeringsbudget voor de uitvoering van hogergenoemde werken. Voor onderhavige periode werd een bedrag van 350 000 euro (BTW inclusief) voorzien.
De exacte inhoud van de opdrachten is op het moment van aanbesteding nog niet gekend. DIt zal gedurende de looptijd van het contract per afroep kenbaar gemaakt worden aan de opdrachthouder.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
De inschrijver beschikt minimaal over een erkenning Klasse 3 in een relevante categorie.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Een lijst van de voornaamste gelijkaardige werken uitgevoerd tijdens de laatste drie jaar, en gestaafd door getuigschriften van goede uitvoering.
De inschrijver kan minstens 5 relevante referenties voorleggen van werken uitgevoerd voor andere openbare besturen in de loop van de laatste drie jaar.
Vereiste erkenning: C5 (Bitumineuze verhardingen en bestrijkingen) , Klasse 3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 75
Criterium 2: Organisatorische aanpak, Weging: 15
Criterium 3: Uitvoeringstermijn, Weging: 10
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 12/5/2017 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
16/5/2017 - 15:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
16/5/2017 - 15:00
Plaats: Stadhuis (inkom Lange Molensstraat), zaal Frans Poot, 2de verdieping
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 4/4/2017