AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Turnhout
Campus Blairon 200, BE-2300 Turnhout
Contact: Studiebureau ARCADIS Belgium nv
Barbara Vermeiren
Tel: +32 33286244 E-mail: barbara.vermeiren@arcadis.com
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=267747
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
RWA Riolering Kasteelloop deel 3 - Steenweg op Tielen (TUR3005)
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdracht omvat de aanleg van een RWA koker in de Steenweg op Tielen met aansluiting op de waterloop Stenengracht.
De werken omvatten in hoofdzaak:
*Uitvoering van topografische verrichtingen
*Sonderen naar ondergrondse leidingen
*Rooien van bomen
*Opbreken van verharding en hun fundering
*Grondwerken voor aanleg nieuwe rijweg
*Aanleg van betonnen koker miv grondwerken
*Bouwen van een uitlaatconstructie op de Stenengracht
*Sifonering van koker dmv opbraak bestaande gewelf met inbegrip van herstel dmv nieuwe koker
*Aanleg van fundering
*Aanleg van verkeersplateau en middengeleiders
*Realiseren van RWA huisaansluitingen en aansluiting van de straatkolken op de nieuwe koker
*Aanleg van rijweg in betonverharding
*Plaatselijk herstel van voetpaden en fietspaden thv huisaansluitingen
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: Klasse 5 : tot 1.810.000 EUR, Categorie: C, E
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 07/05/2017 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 30.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De opdrachtsdocumenten worden enkel aangeleverd op CD rom na bewijs van betaling van ?30 (BTW incl) op het rekeningnummer BE94 2200 6092 3514, Swift/BIC GEGABEBB36A van het studiebureau ARCADIS Belgium nv
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
08/05/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
08/05/2017 - 10:00
Plaats: De opening van de offertes vindt plaats op 08 mei 2017 om 10u00 ten overstaan van het college van burgemeester en schepenen van de stad Turnhout en in het stadskantoor, Campus Blairon 200, zaal Schuttershoven op de 2de verdieping
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: Het betreft een publieke zitting
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 04/04/2017