Imog

Uitnodiging tot indienen offerte - leveren en plaatsen van hoogspanningscabine en transformatoren te IMOG Harelbeke - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
IMOG
Kortrijksesteenweg 264 , BE-8530 Harelbeke
Contact: De heer Jeroen De Craemere
Tel: +32 56716117 Fax: +32 56710985 E-mail: Jeroen.decraemere@imog.be
Internet adres(sen): www.imog.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - leveren en plaatsen van hoogspanningscabine en transformatoren te IMOG Harelbeke - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: IMOG, Kortrijksesteenweg 264 te 8530 Harelbeke
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Dit project omvat de aanpassing van de middenspanningsdistributie op de site van Imog Harelbeke. Het omvat onder andere het inrichten van een nieuwe hoogspanningscabine, het leveren en plaatsen en in dienst nemen van nieuwe transformatoren (binnen en buiten), het leveren en plaatsen en in dienst nemen van nieuwe hoogspanningscellen (AA31 en AA20), het aanleggen en testen van hoogspanningskabels inclusief de grondwerken, visualisatie en sturing van de nieuwe hoogspanningscellen, coordinatie voor de netkoppeling en sturen van de hoogspanningsgenerator, aanpassen of vervangen van ALSB's beschreven in dit bestek, vervangen/aanpassen van transfo-ALSB-verbindingen,. Verder omvat het project ook alle nodige afbraakwerken van de bestaande installaties en de coördinatie met de DNB voor de nodige omschakelwerken,.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
* In toepassing van artikel 62 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* De Belgische inschrijver dient geen attest van niet-faillissement of soortgelijke toestanden bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen attest toe te voegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* De studie- of beroepskwalificaties van de aannemer of het kaderpersoneel van de onderneming en in het bijzonder van degenen die met de leiding van de werken worden belast.
* Een lijst van werken die de afgelopen vijf jaar werden verricht, die vergezeld gaat van attesten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is, worden ze door hem afgeleverd en ondertekend, zo niet wordt een eenvoudige verklaring van de aannemer aanvaard. Deze attesten vermelden het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht. In voorkomend geval worden de attesten door de bevoegde instantie rechtstreeks aan de aanbestedende overheid toegezonden.
* Een lijst met de namen en de beroepskwalificaties van de personen die belast zijn met de uitvoering van de opdracht.
zie bestek
Vereiste erkenning: P1 (Elektrische installaties in gebouwen, inbegrepen het installeren van stroomaggregaten, alarm-toestellen tegen brand- en diefstal, telecommunicatie in en om gebouwen en voorzieningen voor gemengde t), Klasse 4
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 50
Criterium 2: Planning, Weging: 15
Criterium 3: Kwaliteit materialen, Weging: 15
Criterium 4: Maintainability, Weging: 10
Criterium 5: Kwaliteit team, Weging: 10
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 21/4/2017 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 24/4/2017 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist:
07/04/2017
De aanbieder kan zich ter plaatse van de werkomstandigheden en te behandelen materialen vergewissen. Hiervoor dient er een afspraak gemaakt te worden met Jakob Eerdekens (tel 056/71 61 17).
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 31/3/2017

Annonces similaires du BDA :