Provincie Oost-vlaanderen

Oproep tot aanvraag tot deelneming - Laadpunten elektrische voertuigen


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Provincie Oost-Vlaanderen
Gouvernementstraat 1, BE-9000 Gent
Contact: De heer Yvo Meert
Tel: +32 92677911 E-mail: yvo.meert@oost-vlaanderen.be
Internet adres(sen): www.oost-vlaanderen.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Laadpunten elektrische voertuigen
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Provinciaal patrimonium en paraprovinciale instellingen, 9000 Gent
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Laadpunten elektrische voertuigen
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* De kandidaat of inschrijver die personeel tewerkstelt dat onderworpen is aan de wet van 27 juni 1969 tot herziening van de besluitwet van 28 december 1944 betreffende de sociale zekerheid der arbeiders, moet voldaan hebben aan alle vereisten inzake de betaling van zijn bijdragen voor de sociale zekerheid.
De opdracht wordt slechts gegund onder voorwaarden dat de aannemer op de dag van de gunning van de opdracht in de afwezigheid verkeert van sociale schulden. De aannemer zal tevens op de datum van betaling van elke vorderingsstaat of factuur, en dit voor de gehele uitvoeringsduur van de opdracht, geen sociale schulden mogen hebben.
De aanbestedende overheid zal, conform de op 01/08/2008 en 19/02/2009 in het Belgisch Staatsblad gepubliceerde adviezen van de Commissie voor de Overheidsopdrachten, nagaan of de inschrijvers sociale en fiscale schulden hebben in de zin van de bepalingen van de registratiewetgeving over de hoofdelijke aansprakelijkheid op sociaal en fiscaal vlak.
* De kandidaat of inschrijver voegt bij zijn aanvraag tot deelneming of zijn offerte, al naargelang, een attest waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn beroepsmatige fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Het attest heeft betrekking op de laatste afgelopen fiscale periode vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of offertes, al naargelang.
De opdracht wordt slechts gegund onder voorwaarde dat de aannemer op de dat van de gunning van de opdracht in de afwezigheid verkeert van fiscale schulden. De aannemer zal tevens op datum van betaling van elke vorderingsstaat of factuur, en dit voor de gehele uitvoeringsduur van de opdracht, geen fiscale schulden mogen hebben.
* De opdrachtgever zal dmv Telemarc/digiflow volgende controles doen :
- RSZ-schulden
- FOD-fiscale schulden
- KBO- niet-faillissement
- FOD-btw-hoedanigheid
Alvorens over te gaan tot gunning zal de opdrachtgever moeten nagaan of de gekozen inschrijver zich niet in één van volgende uitsluitingssituaties bevindt :
Art. 61 [KB 15/07/2011]
§ 1. Overeenkomstig artikel 20 van de wet wordt in elk stadium van de gunningsprocedure uitgesloten van de toegang ertoe, de kandidaat of inschrijver die bij rechterlijke beslissing die in kracht van gewijsde is gegaan en waarvan de aanbestedende overheid kennis heeft, veroordeeld is voor :
1° deelname aan een criminele organisatie als bedoeld in artikel 324bis van het Strafwetboek;
2° omkoping als bedoeld in artikel 246 en 250 van het Strafwetboek;
3° fraude als bedoeld in artikel 1 van de overeenkomst aangaande de bescherming van de financiële belangen van de Gemeenschap, goedgekeurd door de wet van 17 februari 2002;
4° witwassen van geld als bedoeld in artikel 5 van de wet van 11 januari 1993 tot voorkoming van het gebruik van het financieel stelsel voor het witwassen van geld en de financiering van terrorisme.[.]
5° voor het tewerkstellen van illegaal verblijvende onderdanen van derde landen als bedoeld in de wet van 11 februari 2013.
Met het oog op de toepassing van deze paragraaf moet de inschrijver een uittreksel uit het strafregister, dat hoogstens 3 maand oud is, op naam van de firma bij FOD Justitie opvragen en bij de offerte voegen.
Dit uittreksel kan via email opgevraagd worden (email : cjc-csr@just.fgov.be).
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
-
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De inschrijver moet aantonen dat hij reeds een netwerk van laadpunten heeft uitgebouwd of op een significante wijze bij de uitvoering van een dergelijk project betrokken was.
Hiervoor bezorgt de inschrijver een referentie van één vergelijkbaar project met minstens tien laadpunten dat gedurende de afgelopen vijf jaar werd uitgevoerd.
De inschrijver toont aan dat hij daarbij ervaring heeft opgedaan met het toepassen van de voor de Belgische markt gangbare betaalsystemen.
Het bestuur houdt zich het recht voor om de opdrachtgever te contacteren om zich te informeren over de goede uitvoering.
Het bestuur houdt zich het recht voor om het aantal geselecteerden te beperken door een selectie uit te voeren op de geschikte kandidaten. Deze selectie zal gebeuren aan de hand van de volgende criteria:
1. Kennis van of ervaring met betaalsystemen (referenties). Gewicht 35%
2. Kennis of ervaring met laadpunten voor voertuigen (referenties) Gewicht 35 %
3. De mate waarin de visie van de kandidaat tegemoetkomt aan de ambities van het bestuur (zoals omschreven onder gunnningscriterium 2) Gewicht 30%
De kandidaat maakt alle nodige documenten over om de selectiecriteria te kunnen beoordelen:
1. Uitvoerige beschrijving van de referenties
2. Een beschrijving (max op 2x A4) van de visie van de kandidaat over de aanpak van het project.
Aan de beste kandidaat zal het maximum van de punten worden toegekend. Aan de volgende geselecteerden zullen naar verhouding punten worden toegekend.
Het aantal geselcteerden dat mag deelnemen aan de concurrentiedialoog wordt beperkt tot maximum vier. In geval van gelijke rangschikking kan het bestuur meer geselecteerden toelaten.
Gunningsprocedure
De gunningswijze voor dit project is een concurrentiedialoog.
Hierbinnen stellen we volgende stappen voor:
1) Kandidaatstelling, met de nodige documenten om het juridisch toegangsrecht en de kwalitatieve selectie criteria te kunnen beoordelen, inclusief een beschrijving van de visie van de kandidaat.
2) Selectie door het bestuur van geschikte kandidaten. Het bestuur houdt zich het recht voor om maximaal vier of minder kandidaten te selecteren.
3) Uitnodiging van de geselecteerde kandidaten tot het indien van een gedetailleerd dialoogvoorstel als voorwerp voor een dialoog.
4) Een of meerdere dialoogsessies. Het bestuur kan beslissen hoeveel inschrijvers worden uitgenodigd voor een volgende dialoogsessie, op basis van de scores op de gunningscriteria.
5) Het bestuur maakt een bestek op en vraagt aan de kandidaten om een offerte in te dienen.
6) Beoordeling door het bestuur van de offertes op basis van de gunningscriteria.
7) Sluiten van de opdracht en ondertekenen van de overeenkomst.
-
Vereiste erkenning: P1 (Elektrische installaties in gebouwen, inbegrepen het installeren van stroomaggregaten, alarm-toestellen tegen brand- en diefstal, telecommunicatie in en om gebouwen en voorzieningen voor gemengde t), Klasse 3
P2 (Elektrische en elektromechanische installaties van kunstwerken en nijverheidsinrichtingen, en elektrische buiteninstallaties), Klasse 3
M1 (Elektronische uitrustingen met industriële of hoge frequentie, voedingsstations ingbegrepen), Klasse 1
M (Elektronische uitrustingen), Klasse 1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Concurrentiedialoog.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Kostprijs voor het bestuur, op korte (= de installatie) en de lange termijn (=60 maanden uitbating), Weging: 50
Criterium 2: De ambitie van het bestuur in verband met het project qua uitstraling het dichtst benaderen (zie volgende punten), Weging: 40
Criterium 3: Solvabiliteit en verzekering van de inschrijver en diens eventuele partners en relevante onderaannemers, Weging: 10
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 28/4/2017 - 15:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: selectieleidraad
De opdrachtdocumenten worden geüpload in e-notification en kunnen gratis worden gedownload door de firma.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 4/5/2017 - 09:20
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 31/3/2017

Annonces similaires du BDA :