Provincie Antwerpen - Departement Logistiek

Kasteel Rivierenhof - dringende instandhoudingswerken : luiken


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Provincie Antwerpen - Departement Logistiek
Koningin Elisabethlei 22, BE-2018 Antwerpen
Contact: Amke Maes
Tel: +32 32406702 E-mail: infrastructuur@provincieantwerpen.be
Internet adres(sen): www.provincieantwerpen.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Kasteel Rivierenhof - dringende instandhoudingswerken : luiken
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: kasteel Rivierenhof te Deurne, Antwerpen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De werken omvatten de restauratie van de (thans afgenomen en in depot gestockeerde) buitenluiken van het kasteel Rivierenhof. Het houtwerk wordt waar nodig hersteld, het hang en sluitwerk wordt terug functioneel gemaakt en de luiken worden opnieuw geschilderd. Luiken die te erg beschadigd zijn zullen worden vervangen door nieuwe - exact naar bestaand model nagemaakte - luiken. Na restauratie worden de luiken teruggeplaatst in situ.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
RSZ-attest en fiscaal attest
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De opdrachtnemer moet voldoen aan de voorwaarden tot erkenning in de ondercategorie D23 of D24 klasse 2 of hoger.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De opdrachtnemer moet voldoen aan de voorwaarden tot erkenning in de ondercategorie D23 of D24 klasse 2 of hoger.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 08/05/2017 - 15:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 09/05/2017 - 15:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De uitvoeringstermijn is uitgedrukt in werkdagen.
De opdrachtdocumenten kunnen gratis gedownload worden via e-notification.
De offerte moet ingediend worden via e-tendering.
De ingevulde samenvattende opmeting dient tevens in Excel-formaat toegevoegd te worden.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 31/03/2017

Annonces similaires du BDA :