AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Bilzen
Deken Paquayplein 1, BE-3740 Bilzen
Contact: Mevrouw Tonnie Nijssen
Tel: +32 89519260 Fax: +32 89501100 E-mail: tonnie.nijssen@bilzen.be
Internet adres(sen): www.bilzen.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Huren, leveren en plaatsen van feestverlichting in het centrum van de stad Bilzen - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Bilzen Centrum, 3740 Bilzen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Huren, leveren en plaatsen van feestverlichting in het centrum van de stad Bilzen
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
* De Belgische inschrijver dient geen attest van niet-faillissement of soortgelijke toestanden bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* In toepassing van artikel 62 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen attest toe te voegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
In toepassing van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver de jaarrekening niet bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van de contactgegevens van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Concept, Weging: 60
Criterium 2: Dienst na verkoop, Weging: 25
Criterium 3: Verbruik, Weging: 15
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 2/5/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 50.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
Verzendkosten : EUR 2,00
Via overschrijving ( EUR 52) inclusief verzendkosten op de rekening courant met nummer 091-0004645-18 met vermelding van het besteknummer 57/17
IBAN: BE50 0910 0046 4518,
BIC: GKCCBEBB,
Naam bank: Belfius Bank nv.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
3/5/2017
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte:
11/04/2017 om 14.00
Plaats van samenkomst : Stadhuis, Markt, 3740 Bilzen. Een vrijblijvend informatiemoment is voorzien van 13.30 tot 14 uur in het gemeentehuis, Deken Paquayplein 1, 1ste verdieping, raadzaal
Informatiesessie:
11/04/2017 om 13.30
stedelijk administratief centrum - raadszaal , 1ste verdieping, Deken Paquayplein 1 te 3740 Bilzen
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 30/3/2017