Vzw Zorg-saam Zkj

WZC Ons Zomerheem nieuwbouw van 34 assistentieflats lot bouwwerken


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
vzw Zorg-Saam ZKJ
Onze Lieve Vrouwstraat 23, BE-9041 Oostakker
Contact: dhr Patrick Van den Mooter
Tel: +32 92250021 E-mail: vandenmooterp@zorg-saam.zkj.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=267295
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
WZC Ons Zomerheem nieuwbouw van 34 assistentieflats lot bouwwerken
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Dreef 47 te 9930 Zomergem
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
WZC Ons Zomerheem nieuwbouw van 34 assistentieflats lot bouwwerken
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Zie bestek
Klasse: Klasse 6 : tot 3.225.000 EUR of volgens inschrijvingsbedrag, Categorie: D
uitvoeringstermijn: 180 werkdagen
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 10/05/2017 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 330.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: overschrijven op rekeningnummer BE85 4441 6916 0106
gelieve uw ON-nummer te vermelden
het dossier is ook digitaal verkrijgbaar aan 175 ? inclusief btw, gelieve ons dan uw mailadres te bezorgen
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 11/05/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 11/05/2017 - 10:00
Plaats: vergaderzaal, VZW Zorg-Saam Zusters Kindsheid Jesu, Onze Lieve Vrouwstraat 23 te 9041 Oostakker
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 30/03/2017

Annonces similaires du BDA :