AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Begijnendijk
Kerkplein 5, BE-3130 Begijnendijk
Contact: Mevrouw Christel Putseys
Tel: +32 16536661 Fax: +32 16532612 E-mail: christel.putseys@begijnendijk.be
Internet adres(sen): www.begijnendijk.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Bouwen van een sportinfrastructuur met kantine, kleedkamers (voetbal en korfbal)
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Site Grote Baan 118 - 3130 Begijnendijk
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Het bouwen van een nieuwbouw met enerzijds een kantinegedeelte, met toogruimte en bijhorende berging, omgeven door glas aan de zuid- en oostkant en voorzien van een omgekeerd dak opgebouwd als groendak. Anderzijds omvat dit gebouw een nutszone, kleedkamers, bergruimtes, administratieve lokalen en een technische ruimte. Het gebouw zal gebruikt worden door drie sportclubs. De opdracht omvat, niet limitatief, de werfinrichting, onderbouw, bovenbouw, dakwerken, gevelsluitingen, HVAC, sanitair en elektro.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* De inschrijver voegt bij zijn inschrijving een verklaring op eer dat:
- hij niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast;
- hij niet in staat van faillissement of vereffening of gerechtelijke reorganisatie verkeert, noch een aangifte daarvan heeft gedaan;
- geen ernstige fout heeft begaan bij de uitoefening van zijn beroep
- in orde is met de betalingen van de sociale zekerheidsbijdragen en belastingen
- zich niet schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen bij het verstrekken van deze inlichtingen
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Minimaal één referentieproject opgeleverd tijdens de laatste 5 jaar, met een totaal bouwbedrag van 1.500.000 EUR , nieuwbouw. De inschrijver vermeldt van dit referentieproject de locatie, de omschrijving, de oppervlakte, het bedrag van de eindafrekening, de datum van de oplevering, de opdrachtgever met zijn contactgegevens, de bestemming, de omvang van zijn taak en foto's.
De inschrijver stelt een aantal vergelijkbare referentieprojecten voor, opgeleverd tijdens de laatste vijf jaar, en vermeldt van dit referentieproject de locatie, de omschrijving, de oppervlakte, het bedrag van de eindafrekening, de datum van de oplevering, de opdrachtgever met zijn contactgegevens, de bestemming, de omvang van zijn taak, omschrijving met foto's en al dan niet een attest van goede uitvoering. Kortom, de inschrijver toont per referentie hiermede de kwaliteit aan.
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 5
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 50
Criterium 2: Planning, Weging: 20
Criterium 3: Plan van aanpak, Weging: 15
Criterium 4: Aangeboden kwaliteit van de materialen, Weging: 15
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 19/5/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
22/5/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
22/5/2017 - 10:00
Plaats: Gemeentehuis
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 29/3/2017