AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Sint-Truiden
Stadskantoor - Kazernestraat 13, BE-3800 Sint-Truiden
Contact: De heer Bart Clerinx
Tel: +32 11701573 Fax: +32 11701509 E-mail: bart.clerinx@sint-truiden.be
Internet adres(sen): www.sint-truiden.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Wegeninfrastructuurwerken Brustem-Dorp
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Brustem-dorp
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Het betreft hier de aanleg van een dorpsplein met parkeerzones inclusief het aanleggen van een fonteininstallatie, vernieuwen wegenis, herinrichting van de groenstructuur en de verbetering van de waterhuishouding.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
* De recentste jaarrekeningen of de neergelegde jaarrekeningen, indien de wetgeving van het land van de kandidaat of inschrijver deze neerlegging voorschrijft, waaruit de gezonde financiële situatie blijkt.
Idem
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Een VCA-certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers.
Idem
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 5
G (Grondwerken), Klasse 5
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 250.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
De bescheiden kunnen worden aangekocht mits voorafgaandelijke storting van 250 euro incl. BTW op het rekeningnummer BE06 7795 9605 4122 op naam van MACOBO bvba.
Bij de betaling dient als referentie het besteknummer 2016MAC02734/01 te worden vermeld + het BTW nr van de inschrijver. Betaling met baar geld wordt niet aanvaard.
Alle documenten worden na ontvangst van de betaling:
- Verzonden per post naar de maatschappelijke zetel zoals terug te vinden op http://kbopub.economie.fgov.be/kbopub/
- Verzonden per www.wetransfer.com naar het e-mail adres dat terug te vinden is op de bedrijfswebsite
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
4/5/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
4/5/2017 - 11:00
Plaats: Stadskantoor, vergaderlokaal, 4e verdieping, Kazernestraat 13 te 3800 Sint-Truiden
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 28/3/2017