Wezembeek-oppem

TECHNISCHE CONTROLE EN BREEAM (GB/102)


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Wezembeek-Oppem
Louis Marcelisstraat 134, BE-1970 Wezembeek-Oppem
Contact: Dienst Grondgebiedszaken
Els Penné
Tel: +32 27831239 E-mail: els.penne@wezembeek-oppem.be
Internet adres(sen): http://www.wezembeek-oppem.be/nl/home/contactadressen.html
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
TECHNISCHE CONTROLE EN BREEAM (GB/102)
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Wezembeek-Oppem
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Voorwerp van deze diensten: Aanstellen van een dienstverlener voor technische controle en BREEAM (ontwerp en uitvoering).
.
Toelichting: De gemeente voert een procedure leidende tot aanstelling van een bouwteam voor uitvoering van een promotie-opdracht voor werken.
Deze promotieopdracht resulteert in een PPS-overeenkomst, gesloten met een bouwteam, voor het ontwerpen, bouwen en prefinancieren van een administratief centrum met bibliotheek, school, parking, openbaar domein, en private ontwikkeling in het kader van de centrum-ontwikkeling van Wezembeek-Oppem.
(bestek nr. GB/100)
Meer informatie over de ruimtelijke planning vindt u op de gemeentelijke website: http://www.wezembeek-oppem.be/nl/gemeentediensten/stedenbouwkunde/ruimtelijk-structuurplan/rup-nieuw-administratief-centrum.html
Parallel aan deze PPS-procedure, en voor de omkadering van deze opdrach zowel bij de procedure als bij de uitvoeringsfase ervan,
wordt een dienstverlener gezocht voor ondersteuning op twee vlakken : technische controle en Breeam assessment.
.
De technische ondersteuning bij vermelde PPS-procedure omvat dus twee onderdelen en verplichte optie:
1/ technische controle, ontwerp en uitvoering,
2/ BREEAM assessment (ontwerp en uitvoering - Bespoke procedure)
3/ De prijsopgave zal ook de verplichte optie bevatten: 'Conditiemeting gebouwen volgens norm NEN2767'.
Het staat het bestuur vrij om deze optie in de gunning op te nemen of niet.
.
opdrachtdocumenten : http://cloud.3p.eu/Downloads/1/482/OJ/2017
.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek GB/102
Impliciete verklaring op eer.
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 69 van het koninklijk besluit van 8 januari 1996 betreffende de overheidsopdrachten voor aanneming van werken, leveringen en diensten en de concessies voor openbare werken.
Het bestuur kan op gelijk welk moment van de procedure of de uitvoering van de opdracht om de bewijsstukken verzoeken. De inschrijver dient deze zo snel mogelijk en kosteloos te bezorgen.
.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek GB/102
.
* Bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
.
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie bestek GB/102.
.
1*
Door zijn offerte in te dienen verklaart de inschrijver impliciet dat hij permanent over een structuur beschikt die in België actief is.
De controle activiteit wordt daarbij al minstens 10 jaar in België uitgevoerd in de vakgebieden bedoeld in deze opdracht.
Het bestuur kan hiervoor de nodige bewijsstukken bijkomend opvragen.
1a*
Er worden minstens 3 eigen referenties gevraagd van gelijkaardige studieopdrachten.
Deze referenties mogen niet ouder zijn dan 5 jaar. De referenties worden kort en bondig besproken in beeld en taal.
Voor elke referentie wordt duidelijk vermeld:
- de opdrachtgever (volledige coördinaten en contactpersoon),
- de uitvoeringstermijn,
- het ramingsbedrag en het eindbedrag indien de werken zijn opgeleverd
- de relevantie voor de voorliggende opdracht (inzake schaal en problematiek).
.
1b*
Een lijst van de voornaamste -gelijkaardige ! - diensten die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, andere dan de in punt 1a naar voorgeschoven referenties,
met vermelding van het bedrag en de datum van voltooiing, en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.
Door het louter vermelden ervan staat de inschrijver garant voor de juistheid van de referenties.
De referentielijst wordt opgesteld in 2 delen, of maakt alleszinds duidelijk welke referenties voor deelopdracht 1 (technische controle) of voor deelopdracht 2 (Breeam) in aanmerking komen.
De referenties zullen door middel van steekproeven worden geverifieerd door het bestuur. Alle nodige contactgegevens worden aan de referentielijst toegevoegd (leidend ambtenaar, verantwoordelijke dienst of contactpersoon opvolging werken van de bouwheer).
.
2*
2.a* Een opgave van de al dan niet tot de onderneming behorende technici of technische organen, in het bijzonder van die welke verantwoordelijk zullen zijn voor de opdracht in kwestie.
2.b* De studie- en beroepskwalificaties van de dienstverlener - in het bijzonder van degenen die met de dienstverlening voor de opdracht in kwestie worden belast.
Duidelijke vermelding van de personen die beschikken over getuigschrift inzake Breeam - nieuwbouw - gebiedsontwikkeling.
.
1a*
Er worden minstens 3 eigen referenties gevraagd van gelijkaardige studieopdrachten.
.
1b*
Een lijst van de voornaamste -gelijkaardige ! - diensten die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, andere dan de in punt 1a naar voorgeschoven referenties,
.
2.a* Een opgave van de al dan niet tot de onderneming behorende technici of technische organen, in het bijzonder van die welke verantwoordelijk zullen zijn voor de opdracht in kwestie.
2.b* De studie- en beroepskwalificaties van de dienstverlener - in het bijzonder van degenen die met de dienstverlening voor de opdracht in kwestie worden belast.
.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking (VOPMB)
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 25/04/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 25/04/2017 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De documenten zijn gratis te bekomen door downloaden van :
http://cloud.3p.eu/Downloads/1/482/OJ/2017
opgelet: ****** !!!!! tijdens volgende periodes is de opgegeven contactpersoon niet telefonisch bereikbaar en kan enkel per e-mail gecommuniceerd worden over de opdracht.
van 31 maart tot en met 11 april '17 ******
contactpersoon bij afwezigheid: diensthoofd Grondgebiedszaken : Koen Simons -koen.simons@wezembeek-oppem.be - tel. 02.783.12.58 - CC: kelly.devos@wezembeek-oppem.be - tel. 02.783.12.21 + CC els.penne@wezembeek-oppem.be.
.
*** Bij elke communicatie het dossiernummer vermelden : GB/102 (TC+BREEAM) ***
.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 28/03/2017

Annonces similaires du BDA :