Sgr25 - Scholengroep 25 Brugge-oostkust

Bestek voor het ontwerp en realisatie van een fietsenstalling voor Freinetschool De Boomhut


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
SGR25 - Scholengroep 25 Brugge-Oostkust
Rijselstraat 3b, BE-8200 Sint-Michiel Brugge
Contact: Van de Straete Michael
Tel: +32 800075 E-mail: michael.van.de.straete@scholengroep25.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=266912
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Bestek voor het ontwerp en realisatie van een fietsenstalling voor Freinetschool De Boomhut
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Freinetschool De Boomhut - Koning Leopold 3 laan 102, 8200 Sint-Andries - wil de bestaande fietsenstalling vervangen door een eigentijdse duurzame fietsenstalling, voor 80 tot 100 fietsen, dat opgaat in het groene gebied van de school.
De procedure heeft tot doel zowel het ontwerp als de realisatie toe te wijzen.
De opdracht wordt geraamd op 30 000 euro.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Geraamde waarde zonder BTW: tussen 20000.00 en 30000.00 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 20/04/2017 - 09:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 21/04/2017 - 09:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 28/03/2017

Annonces similaires du BDA :