AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Lokeren
Groentemarkt 1, BE-9160 Lokeren
Contact: Centrale Aankoopdienst
Tel: +32 93423017 Fax: +32 93423019 E-mail: cad@lokeren.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - "Design and Build"-project voor het leveren en plaatsen van LED-verlichting in de oude sporthal van het stedelijk sport- en jeugdcomplex van Lokeren en de sporthal van Eksaarde - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Grondgebied Lokeren
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De huidige verlichting in de oude sporthal van het Stedelijk Sport- en Jeugdcomplex van Lokeren en in de sporthal van Eksaarde is versleten en aan vervanging toe. Het is de bedoeling om deze verlichting te vervangen door moderne LED-verlichting, specifiek geschikt voor sporthallen.
De stad heeft reeds ervaring met relightingsprojecten in andere gebouwen en heeft ondervonden dat een relighting met LED ter vervanging van oude armaturen (armaturen voorzien van klassieke inductieve ballasten) zeer energiebesparend is. Bovendien is de bestaande verlichting niet meer in staat de noodzakelijke verlichtingssterkte die volgens de huidige normering moet gehanteerd worden voor het beoefenen van zowel recreatieve als competitieve zaalsporten (uitgedrukt in lux), te genereren.
De opdracht is opgesplitst in 2 percelen. Perceel 1 gaat over de levering van de armaturen (design), perceel 2 gaat over de plaatsing ervan (build).
Het bestuur behoudt zich het recht voor om niet alle percelen te gunnen. Indien beide percelen gegund worden, gebeurt dit steeds aan dezelfde firma.
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: alle percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Perceel 1 : Leveren van LED-armaturen en hun toebehoren voor sporthallen
Korte beschrijving:
Perceel 1 : Leveren van LED-armaturen en hun toebehoren voor sporthallen
Perceel 2: Perceel 2 : Plaatsen van de voorgestelde lichtarmaturen conform de lichtstudie
Korte beschrijving:
Perceel 2 : Plaatsen van de voorgestelde lichtarmaturen conform de lichtstudie
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Geldig en recent RSZ-attest (met droogstempel) van het voorlaatste kwartaal;
* Een verklaring op erewoord dat de inschrijver :
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan een criminele organisatie, omkoping, fraude of het witwassen van geld
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast;
- bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan;
- in orde is met de betaling van sociale zekerheidsbijdragen;
- in orde is met de betaling van belastingen;
- zich niet schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen bij het verstrekken van deze inlichtingen;
- geen illegaal verblijvende onderdanen van derde landen heeft tewerkgesteld als bedoeld in de wet van 11/02/2013 tot vaststelling van sancties en maatregelen voor werkgevers van illegaal verblijvende onderdanen van derde landen.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een lijst van de voornaamste gelijkaardige leveringen en/of werken die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De werken worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit heeft afgegeven of medeondertekend of, in geval van werken, voor een particulier, door attesten van de afnemer of bij ontstentenis eenvoudigweg door een verklaring van de leverancier;
Uit deze lijst moeten minimum 3 gelijksoortige opdrachten blijken.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 60
Criterium 2: Beschrijving van de werkzaamheden en de gebruikte materialen (op basis van een lichtstudie) en de technische meerwaarde ervan en beschrijving van de wijze van aanpak en het detail van de meetstaat, Weging: 40
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 21/4/2017 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
28/4/2017 - 12:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 27/3/2017