Stad Lokeren

Oproep tot aanvraag tot deelneming - "Design and Build"-project uitbreiding stedelijke basisschool Eksaarde


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Lokeren
Groentemarkt 1, BE-9160 Lokeren
Contact: Centrale Aankoopdienst
Tel: +32 93423017 Fax: +32 93423019 E-mail: cad@lokeren.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Oproep tot aanvraag tot deelneming - "Design and Build"-project uitbreiding stedelijke basisschool Eksaarde
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Grondgebied Lokeren
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdracht omvat het ontwerpen en het bouwen van klaslokalen, kleuterklassen en een administratief lokaal.
Voor verdere info : zie ook bijgevoegde selectieleidraad.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Het totale budget van de opdracht bedraagt 1.800.000 euro incl. 6% btw.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Een verklaring op erewoord dat de inschrijver :
- niet veroordeeld is geweest voor :
. deelname aan een criminele organisatie als bedoeld in art. 324bis van het strafwetboek;
. omkoping als bedoeld in art. 246 van het Strafwetboek;
. fraude als bedoeld in art. 1 van de overeenkomst aangaande de bescherming van de financiële belangen van de Gemeenschap, goedgekeurd door de wet van 17 februari 2002;
. financiële belangen van de Gemeenschap, goedgekeurd door de wet van 17 februari 2002
. witwassen van geld als bedoeld in art. 3 van de wet van 11 januari 1993 tot voorkoming van het gebruik van het financieel stelsel voor het witwassen van geld en de financiering van terrorisme.
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast;
- bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan;
- in orde is met de betaling van sociale zekerheidsbijdragen;
- in orde is met de betaling van belastingen;
- zich niet schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen bij het verstrekken van deze inlichtingen;
* uittreksel uit strafregister of evenwaardig document uitgereikt door een gerecht of een overheidsinstantie van het land van oorsprong waaruit blijkt dat de betrokkene niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat zijn professionele integriteit aantast.
* voor een kandidaat van vreemde nationaliteit een attest uitgereikt door de bevoegde dienst waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn verplichtingen t.a.v. de betaling van de bijdragen voor de sociale zekerheid overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
* Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die betrekking heeft op het voorwerp van de opdracht over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een geldig ISO 9001 (versie 2015) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking.
* Een VCA-certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers.
* Minimaal twee (2) en maximaal drie (3) relevante referentieprojecten (ontwerp + bouw).
1. Bijgevoegde fiche met gegevens per referentieproject (ontwerp + bouw):
a. Korte beschrijving van het project (incl. fotoreportage);
b. Gunningsbedrag en bedrag eindafrekening (te attesteren door bouwheer);
c. Voorziene uitvoeringstermijn en werkelijke uitvoeringstermijn (te attesteren door bouwheer);
d. Werden er PV('s) van ingebrekestelling opgesteld en hoeveel? (te attesteren door bouwheer);
e. Concept - integratie van het project: in hoeverre is de wens van de bouwheer in realiteit omgezet? (te attesteren door de bouwheer);
f. Welke maatregelen zijn genomen om de life-cycle-cost van het gerealiseerde project te minimaliseren (aan te tonen met behulp van technische fiches, EPC, onderhoudskost, enz. );
2. De arbeidsongevallencijfers van de laatste 3 jaar van de onderneming (en de andere ondernemingen in geval de referentieprojecten gerealiseerd zijn met een consortium).
* de teamsamenstelling en de vakbekwaamheid waarover de Kandidaat beschikt:
- De Kandidaat geeft per discipline op welke medewerkers hij voorziet om in te zetten voor de Opdracht (overzichtstabel).
- Curriculum vitae van de leden (maximaal 8) van het in te zetten projectteam voor deze Opdracht, die in het bijzonder ervaring (geschikte opleiding en/of ruime ervaring, juiste competenties en passende attitude) aantonen inzake expertise in ontwikkeling en/of bouwen van projecten vergelijkbaar met de opdracht, expertise in het ontwerp van projecten vergelijkbaar met de opdracht;
- opgave van het aantal jaren relevante beroepservaring voor de gevraagde disciplines.
* Een verklaring welke de werktuigen, het materieel en de technische uitrusting vermeldt waarover de aannemer voor het verlenen van de opdracht beschikt.
* Een verklaring betreffende de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de aannemer en de omvang van het kaderpersoneel gedurende de laatste drie jaar.
* Een opgave van de al dan niet tot de onderneming behorende technici of technische organen, in het bijzonder van die welke belast zijn met de kwaliteitscontrole, die de aannemer ter beschikking zullen staan om de werken uit te voeren.
* Voor het deel ontwerp dient het bewijs van inschrijving bij de Belgische Orde van Architecten bij de aanvraag tot deelneming gevoegd te worden;
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 6
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Beperkt.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 4/5/2017 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 5/5/2017 - 12:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 24/3/2017

Annonces similaires du BDA :