Ocmw Opwijk

Uitnodiging tot indienen offerte - Totale herinrichting van de drie badkamers en doucheruimtes van het WZC 'De Oase' te Opwijk - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
OCMW Opwijk
Ringlaan 20, BE-1745 Opwijk
Tel: +32 52365930 Fax: +32 52351256 
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Totale herinrichting van de drie badkamers en doucheruimtes van het WZC 'De Oase' te Opwijk - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: OCMW, WZC 'De Oase', Kloosterstraat 75 te 1745 Opwijk
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Totale herinrichting van de drie badkamers en doucheruimtes van het WZC 'De Oase' te Opwijk
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
De aanbestedende overheid zal de juistheid van deze impliciete verklaring op erewoord onderzoeken in hoofde van de inschrijvers wiens offerte gegund wordt. Daartoe zal zij de betrokken inschrijver vragen via de snelste middelen en binnen de termijn die zij aanduidt, de inlichtingen of documenten te leveren die toelaten zijn persoonlijke toestand na te gaan.
De inlichtingen en documenten die de aanbestedende overheid kosteloos via elektronische middelen bij de gegevensbeheerder kan opvragen, zullen door de aanbestedende overheid zelf worden opgevraagd. Dit is specifiek van toepassing op de RSZ en fiscale attesten.
Indien zowel tijdens de uitvoering mocht blijken dat de deelnemer desbetreffend een valse verklaring afgelegd heeft, dan zal de aanbestedende overheid van rechtswege gemachtigd worden om van de desbetreffende de deelnemer een forfaitaire vergoeding voor de administratieve overlast en vertraging ten belope van het overeengekomen bedrag van 2500 euro af te houden van de hem eventueel nog verschuldigde bedragen en desnoods in te houden op de borgsom.
Bovendien verbreekt de deelnemer in de uitvoeringsfase hierdoor eenzijdig de overeenkomst, en wordt de aanbestedende overheid gemachtigd de opdracht verder te laten uitvoeren door een begunstigde naar zijn keuze op kosten van de betrokken deelnemer.
Tenslotte zal de in gebreke zijnde deelnemer door het loutere feit van deze vaststelling door de aanbestedende overheid bij wijze van bijkomende sanctie van rechtswege uitgesloten worden voor een periode van 3 jaar van alle gelijkaardige toekomstige opdrachten van haar uitgaande.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een verklaring waaruit blijkt dat de inschrijver niet in staat van faillissement of van vereffening verkeert, dat hij zijn werkzaamheden niet gestaakt heeft, dat hij geen gerechtelijk akkoord heeft bekomen of dat hij niet in een overeenstemmende toestand verkeert als gevolg van een gelijkaardige procedure die in de nationale wetgevingen en reglementeringen bestaat.
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Aan de inschrijvers wordt gevraagd een referentielijst aan de offerte toe te voegen van minstens 30 geplaatste sanitaire voorzieningen in de zorgsector waarvan minimaal 15 referenties in verband met de installatie van een hoog-laagbad.
De aanbestedende overheid behoudt zich het recht om een aantal van deze referenties te contacteren, eventueel te bezoeken en op basis van de ervaringen van de referenties vermeld op de referentielijst, de inschrijver al dan niet uit te sluiten van deze opdracht.
Vereiste erkenning: D1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 40
Criterium 2: Kwaliteit/functionaliteiten, Weging: 30
Criterium 3: Plan van herinrichting, Weging: 10
Criterium 4: Service, Weging: 10
Criterium 5: Waarborg/garantie, Weging: 10
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 9/5/2017 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist:
Voor het plaatsbezoek moet contact genomen worden met Ann Verdoodt, Woonverantwoordelijke, tel. 052/36 59 65, e-mail: ann.verdoodt@ocmw-opwijk.be
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 24/3/2017

Annonces similaires du BDA :